اخبار داغ

هشداری برای ستاد کرونای کهگیلویه و بویراحمد:

تهران از وضعیت قرمز خارج شد اما یاسوج نشد/کجای کار می لنگد؟

تهران از وضعیت قرمز خارج شد اما یاسوج نشد/کجای کار می لنگد؟
تهران با جمعیتی حدود8 میلیون نفر از وضعیت قرمز خارج شده اما شهرستان بویراحمد همچنان قرمز است؟!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس محدودیت های کرونایی  یک هفته ای برای خارج کردن شهرهاو استان های مختلف کشور از وضعیت قرمز در سطح کشور اجرایی و عملیاتی شد، می توان گفت که مردم ایران یک هفته سخت را پشت سر گذاشتند، تا شاید بتوانند در آینده وضعیت بهتری از نظر شرایط کرونایی داشته باشند که گویا این محدودیت ها نیز پاسخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

طبق اعلامیه وزارت بهداشت بعد از اعمال این محدودیت های سفت و سخت 69 شهرکشور از وضعیت قرمز خارج شدند و اکنون در وضعیت نارنجی قرار دارند، حتی استان تهران نیز شرایط قرمز را پشت سر گذاشته و اکنون نارنجی است.

,

در میان لیست شهرهای اعلام شده توسط وزارت بهداشت یکی از شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله مورادی بود که هنوز از وضعیت قرمز بودن خارج نشده است، اما در این جا یک سوال مطرح است چرا شهرستان بویراحمد با وجود اعمال محدودیت های کرونایی هنوز هم از لیست کرونایی های قرمز خارج نشده است.

,

اعمال محدودیت های کرونایی در بویراحمد دو هفته قبل از محدودیت های کشوری آغاز شده بود می توان گفت 3 هفته است که شهرستان بویراحمد در شرایط اعمال محدودیت های کرونایی قرار دارد اما چرا تا کنون این سه هفته محدودیت نتوانسته شهرستان بویراحمد را وارد وضعیت نارنجی یا سفید کند.

,

بیشترین امار فوتی ها و مبتلایان مربوط به شهرستان بویراحمد است، اگر محدودیت های کرونایی به صورت جدی توسط مسئولان در حال اجرا شدن است پس چرا باید شهرستان بویراحمد همچنان در لیست شهرهای با وضعیت قرمز باشد.

,

کهگیلویه و بویراحمد در اوایل کرونا یکی از استان هایی بود که بهترین وضعیت را از نظر ابتلا و مرگ و میر داشت، چه اتفاقی رخ داد که اکنون بعد از سه هفته اعمال محدودیت کرونایی هنوز شرایط مناسب نشده است، شاید مسئولان از حول هلیم افتادن تو دیگ!.

,

باید بررسی کردو دید آیا مردم در حال کوتاهی کردن هستند یا مشکل از جانب مسئولان است، ساعت 9 شب تقریبا خیابان های شهر یاسوج خلوت می شود و پرنده هم پر نمی زند، مغازه هایی که باید بسته می شدند تعدادی بسته بودند و تعداد نیز محدودیت ها را دور می زدند و در داخل مغازه حضور داشتند و کارشان را انجام می دادند.

,

نظارت مسئولان در سطح شهر چگونه بوده که برخی مغازه ها به راحتی با نیمه باز بودن درب مغازه ها به فعالیت شان ادامه می دادند.

,

اکنون این ابهام وجود دارد که با وجود این موراد چرا باید همچنان قرمز باشد،  آقای استاندار شهرستان بویراحمد را دریابید مقصر کیست؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه