اخبار داغ

بررسی یک سامانه در یاسوج:

سامانه ۱۲۴ در استان چقدر پاسخگوی مردم است؟

سامانه ۱۲۴ در استان چقدر پاسخگوی مردم است؟
آخرین وضعیت پاسخگویی سامانه 124 به منظور ارائه مشکلات و همچنین بررسی تخلفات بازار مورد بررسی قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس یکی از راه های که مردم می تواننددر خصوص بازار و مشکلات آن از جمله در زمینه فروش و اختفای کالاهای قاچاق؛ تقلب؛ احتکار؛ عرضه خارج از شبکه؛ عدم اجرای ضوابط قیمت‌گذاری و توزیع؛ فروش اجباری؛ عدم درج قیمت؛ عدم صدور فاکتور و صورتحساب گام بردارند، ارتباط با سامانه 124 است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سامانه 124، زیر مجموعه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان است، از وظایف بسیار مهم سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان رسیدگی به شکایات مردمی از واحدهای تجاری است.

,

مردم می­ توانند شکایت خود را از طریق سامانه 124 به گوش مسئولین برسانند؛ هدف اصلی فعالیت سامانه 124 رسیدگی به شکایات مردمی است.

,

 این سامانه بصورت شبانه روزی است و بصورت فوریت مشکلات مردم را شنیده و یا ضبط می ­کند و در دستور کار سازمان تعزیرات قرار می­ دهد.

,

پاسخگویی به شکایات شهروندان و خواسته ­های آنان وظیفه مسئولان است تا از این طریق ضمن افزایش اعتماد­سازی، موجب کاستن تخلفات اقتصادی و جلب اعتماد عمومی در بهره گیری از کالا و خدمات برای عموم مردم ایجاد شود.

,

خبرنگار این پایگاه خبری به منظور بررسی پاسخ دهی سامانه ۱۲۴ در استان و شهر یاسوج این سامانه را مورد ارزیابی قرار داد  و با رفتن در سطح بازار به این سامانه تماس گرفت.

,

با توجه به اینکه نصب اتکت و برچسب قیمت ها بر روی اجناس الزامی است عدم نصب ان نیز تخلف محسوب می شود، که طبق این بررسی میدانی برخی از مغازه داران این مورد را رعایت نکرده بودند و خبرنگار این پایگاه خبری با سامانه ۱۲۴ تماس و موضوع را مطرح کرد.

,

در تماس با سامانه 124 متصدی اینگونه پاسخ داد: امروز برای بررسی وضعیت بازار در سطح شهر یاسوج حضور پیدا خواهیم کرد، در خصوص این مورد وضعیت بررسی برچسب قیمت ها را همچنین مورد بررسی قرار خواهیم داد.

,

این مسئول افزود: افراد خاطی  با تشکیل پرونده به تعزیرات معرفی خواهد شد و در خصوص تخلفات آنها متناسب با قانون و جرائم مرتکب شده برای آنها جریمه و مجازات درنظر گرفته می شود.

,

مشکلی که در این رابطه وجود داشت این بود که برقراری تماس با تلفن همراه با این شماره گاهی با مشکل مواجهه است و انجام نمی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه