اخبار داغ

رئیس دانشگاه لرستان:

مراسم روز دانشجو مجازی برگزار می شود/فعالیت ۳۶ انجمن علمی در دانشگاه لرستان

مراسم روز دانشجو مجازی برگزار می شود/فعالیت ۳۶ انجمن علمی در دانشگاه لرستان
عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان گفت: مراسم روز دانشجو امسال به دلیل شرایط کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خسرو عزیزی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به فرا رسیدن روز دانشجو اظهار داشت: ۱۶ آذرماه به روز دانشجو نامگذاری شده و هر ساله برنامه ها و مراسمی همزمان با این ایام در سطح دانشگاه ها برگزار می شد اما امسال به دلیل شیوع کرونا مراسم روز دانشجو به صورت مجازی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: جلسات پرسش و پاسخ، مسابقات فرهنگی، کتابخوانی، مسابقه مدیریت سبز و تجلیل از دانشجویان برتر از مهمترین برنامه های روز دانشجو در دانشگاه لرستان است.

,

رئیس دانشگاه لرستان با اشاره به فعالیت دانشجویان در تشکل های مختلف گفت: دانشجویان در تشکل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی حضور دارند و در ۳۶ انجمن علمی در دانشگاه لرستان فعالیت می کنند که این انجمن ها نقشی مهم در تقویت انگیزه دانشجویان برای فعالیت های علمی دارد.

,

عزیزی عنوان کرد: تقویت روحیه مسئولیت پذیری در بین جوانان دانشجو از اهداف تشکل های دانشجویی است که جوانان دانشجو با توجه به توانمندی هایی که دارند می توانند با روحیه مسئولیت پذیری، در عرصه های مختلف موفق باشند.

,

وی بیان کرد: در دانشگاه لرستان ۹ هزار دانشجو در رشته های مختلف مشغول به تحصیل هستند که امسال سه رشته جدید به رشته های این دانشگاه اضافه شده است.

,

رئیس دانشگاه لرستان با اشاره به اقدامات لازم در ایام کرونا خاطرنشان کرد: در این ایام دانشجویان فعالیت های مختلفی را انجام دادند و پویش هایی در راستای کنترل کرونا، کمک مومنانه و آگاهی سازی از این بیماری اجرا کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه