اخبار داغ

بررسی یک حاشیه در انتخابات میان دوره گچساران و باشت:

حواشی های "من هم یک تاجگردونی ام" در کهگیلویه و بویراحمد

حواشی های "من هم یک تاجگردونی ام" در کهگیلویه و بویراحمد
در رسانه های کهگیلویه و بویراحمد از افردای برای تصاحب کرسی بهارستان یاد می شود که در حال تکاپوی فراوانی هستند تا بتوانند ذهنیت های مختلف را برای جایگزینی غلامرضا تاجگردون قانع کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس کنار رفتن غلامرضا تاجگردون از سپهر سیاسی و انتخاباتی گچساران و باشت فرصت را برای حضور برخی مدعیان دیگر فراهم آورده است که این موضوع تاکنون با حواشی زیادی همراه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
در این بین دو مدعی در صحنه که هر دو در اردوگاه تاجگردون بوده اند بیشتر از همه این روزها سر و صدا به پا کرده اند.
,
 
,
البته ناگفته نماند هر کدام از این افراد نقاط ضعف و قوتی دارند که در نوع خود قابل توجه است.
,
دو فردیکه این روزها در نشانه رسانه های مختلف استان قرار دارند در حال تکاپوی فراوانی هستند تا بتوانند ذهنیت های مختلف را برای جایگزینی غلامرضا تاجگردون قانع کنند.
,
 
,
ساسان تاجگردون که همه دیگر میدانند محافل خانه نشینی را شروع کرده است یکی از این افراد مدعی است که البته سالهای بسیاری است در عرصه سیاسی گچساران و باشت دیگر نقشی ندارد و مردم آشنایی کافی را با وی ندارند.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
گفته میشود سیاسیون گچساران و باشت تاکنون روی خوشی به وی نشان نداده اند و هرچند که وی با ارتباطات غلامرضا تاجگردون در سطح شهرستان در حال ایجاد جای پا برای خود است اما موفقیتی در این حوزه تا کنون کسب نکرده است.
,
 
,
عمده تلاش ساسان تاجگردون در برهه زمانی کنونی همراهی لیدرهای مختلف با وی است که در برخی موارد تا کنون ناکام مانده است.
,
هرچند مجلس اصولگرا در صورت قبولی وی شعاع نفوذی برایش باز نخواهند گذاشت و عملا به حاشیه میرود.
,
 
,
در سوی دیگر این پیکار، رحیمی فرماندار سابق قرار دارد که از تجربه بالای سیاسی در حوزه گچساران و باشت برخوردار است، رحیمی که از تجربه خوبی در این حوزه در عرصه مدیریتی برخوردار است برخی نگاه ها را این روزها به خود بیشتر جلب کرده است.
,
 
,
, ,
, ,
 
,
رحیمی که همه وی را به صراحت می شناسند در مقابل ساسان تاجگردون به شکل علنی سینه سپر کرده است و با شجاعت تمام عرصه را در میدان برای خودش باز گذاشته است.
,
 
,
برخی لایه های مردمی معتقدند اگر حمایت غلامرضا تاجگردون از وی بعمل آید میتواند شانس پیروی در مقابل سید قدرت حسینی دیگر کاندیدای این شهرستانها داشته باشد.
,
 
,
در این بین تاجگردون در صورت عدم حمایت از رحیمی دیگر از حمایت طیف رحیمی در انتخابات بی بهره می ماند و عملا متهم به انتخاب فامیل به جای دوست می شود.
,
 
,
باید دید سرانجام این داستان به کجا ختم میشود و آیا قرار است گچساران و باشت بدور از جنجال سیاسی روی خوش ببیند یا خیر؟
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه