اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر خبر داد:

اجرای طرح شهید سلیمانی در رضوانشهر با غربالگری حدود ۷۰ هزار نفر

اجرای طرح شهید سلیمانی در رضوانشهر با غربالگری حدود ۷۰ هزار نفر
سرهنگ قاسمی با اشاره به طرح شهید سلیمانی در رضوانشهر گفت: در این طرح کل جمعیت ۶۹هزار و ۸۶۵ نفری رضوانشهر غربالگری می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر در تشریح طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: این طرح با همکاری فرمانداری، بخشداری ها، دهیاران، شبکه بهداشت و درمان و با بکارگیری ۱۵۹ نفر از بسیجیان شهرستان بخصوص بسیجیان جامعه پزشکی در قالب گروه های آموزش دیده ۳ نفره با داشتن تجهیزات پزشکی در شهرستان رضوانشهر آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

وی با بیان اینکه این طرح به منظور شناسایی و غربالگری ۲۲۲۴۶ خانوار شهرستان صورت خواهد گرفت افزود: تیم های غربالگری به تک تک منازل مردم مراجعه نموده و ضمن تب سنجی و درج اطلاعات لازم و اطمینان از سلامت تک تک اعضاء خانواده ، یک بسته بهداشتی و آموزش های لازم به منظور مقابله و جلوگیری از انتشار ویروس کووید ۱۹ به اعضاء خانواده داده می شود.

,

سرهنگ قاسمی افزود: با همت تیم های بسیجی تاکنون غربالگری بیش از ۲۰۰۰ خانوار شهرستان صورت گرفته است و همگام با سایر مناطق استان تا رسیدن به پایش و غربالگری صد در صدی جمعیت شهرستان، سپاه و بسیج در کنار مردم خواهند بود.

,

وی همچنین در مورد برخورد با افراد مبتلا به کووید ۱۹ عنوان کرد: در صورتی که شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا توسط تیم های اعزامی صورت بگیرد ، ضمن اطلاع رسانی به مرکز بهداشت و درمان شهرستان در کمترین زمان ممکن تیم پزشکی به محل حضور فرد اعزام و مراحل درمان آغاز می گردد.

,

سرهنگ قاسمی از همه مردم شهرستان خواست تا به منظور موفقیت در طرح شهید سلیمانی نهایت همکاری را با تیم های اعزام شده به عمل آورند.

,
, ,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه