اخبار داغ

فرمانده سپاه املش:

۶۰ تیم غربالگری کرونا در قالب طرح «شهید سلیمانی» به املش اعزام شدند

۶۰ تیم غربالگری کرونا در قالب طرح «شهید سلیمانی» به املش اعزام شدند
سرهنگ یحیی پور گفت: در اجرای این طرح ۶۰تیم غربالگری در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان مشارکت داشته و تا از شیوع این بیماری پیشگیری و در امر شناسایی و حمایت از بیماران مبتلا به کرونا و خانواده‌های آن پیشگام باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان هر خانه و هر محله یک پایگاه سلامت، همزمان در سراسر استان با مشارکت مرکز بهداشت و درمان، سپاه و بسیج در شهرستان اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

 سرهنگ یحیی پور فرمانده سپاه املش گفت: در اجرای این طرح ۶۰ تیم غربالگری در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان مشارکت داشته و تا از شیوع این بیماری پیشگیری و در امر شناسایی و حمایت از بیماران مبتلا به کرونا و خانواده‌های آن پیشگام باشند.

,

فرمانده سپاه املش گفت: در اجرای طرح شهید سلیمانی تلاش می‌شود تا با استفاده از ظرفیت‌ های بسیج و نیروهای مردمی، زنجیره کرونا قطع شود و تیم‌های عملیاتی با حضور در محلات مختلف، به شناسایی بیماران کرونایی میپردازند.

,

وی با بیان اینکه نیروهای بسیج با همکاری کارشناسان بهداشت و درمان تلاش دارند تا ضمن شناسایی زودهنگام بیماران، اجرای قرنطینه خانگی و غیرخانگی و مراقبت از بیماران،اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، حفاظت از گروههای آسیب پذیر، ایجاد محدودیتهای هوشمند و هدفمند از میزان ابتلای افراد به این بیماری بکاهند و ورودی بیمارستان‌ها را کاهش دهند گفت: از مردم و دستگاه های مرتبط درخواست داریم که همکاری لازم را با این تیم های اعزامی انجام دهند.

,

سرهنگ یحیی پور افزود: لازم بذکر است که این ۶۰ تیم غربالگری دارای تجهیزات اولیه پزشکی و همچنین دارای کارت شناسایی می باشند.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه