اخبار داغ

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه:

انتخابات شورای شهر و روستا در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد

انتخابات شورای شهر و روستا در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد
امیر شاه آبادی گفت: انتخابات شورای شهر و روستا در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد با اشاره به فرآیند انتخابات در شهر و روستاهای استان کرمانشاه اظهار داشت: با هماهنگی بین مجلس شورای اسلامی و وزارت کشور کلیات برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ابلاغ شده است.

مدیرکل جدید سیاسی استانداری کرمانشاه افزود: بر اساس برنامه زمانبندی، فرآیند انتخابات این دوره شوراها ۱۰۳ روز یعنی از تاریخ ۱۸ اسفند ۹۹ تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، روز برگزاری انتخابات، به طول می انجامد.

وی گفت: بر اساس کلیات برنامه زمانبندی صدور اطلاعیه برای دریافت گواهی سوء پیشینه در شورای شهر ۱۵ آذر ۹۹ و در شورای روستا ۱۶ دیماه ۹۹ شروع می شود چرا که باید ۳ ماه قبل از ثبت نام برای دریافت سوء پیشینه اقدام کنند.

شاه آبادی ادامه داد: استعفای مقامات برای شرکت در شورای شهر و روستا همزمان با تاریخ شروع سوء پیشینه خواهد بود.

این مسئول بیان داشت: دستور شروع انتخابات توسط وزیر کشور در انتخابات شورای شهر و روستا ۱۸ اسفند ۹۹ ماه اعلام خواهد شد که صدور آگهی ثبت نام نیز یک روز بعد یعنی ۱۹ اسفند ۹۹ صادر می شود.

وی اذعان داشت: همزمان با ابلاغ شروع انتخابات از ۱۹ اسفند تا ۲۳ اسفند به مدت ۵ روز هیات اجرایی توسط فرمانداران و بخشداران تشکیل خواهد شد.

شاه آبادی گفت: ثبت نام از داوطلبان در شورای شهر از ۲۰ تا ۲۶ اسفند ۹۹ و در شورای روستا از ۱۶ تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ به مدت ۷ روز صورت خواهد گرفت.

مدیرکل جدید سیاسی استانداری کرمانشاه خاطر نشان کرد: پس از اینکه اعلام نظر قطعی و نهایی هیات نظارت انجام شد از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ تبلیغات به مدت ۷ روز همزمان انجام می شود.

وی افزود: انتخابات شورای شهر و روستا در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ پس از گذشت فرآیند ۱۰۳ روزه برگزار خواهد شد.

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه