اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه مطرح کرد:

حضور بسیجیان در اجرای طرح محله‌محور شهید سلیمانی در صحنه

حضور بسیجیان در اجرای طرح محله‌محور شهید سلیمانی در صحنه
مسعود کاظمی گفت: در اجرای طرح شهید سلیمانی تمامی بسیجیان شهرستان تلاش می‌کنند تا از شیوع این بیماری پیشگیری و در امر شناسایی و حمایت از بیماران مبتلا به کرونا و خانواده‌های آن پیشگام باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مسعود کاظمی در گفتگو با امروله اظهار داشت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان "هر خانه و هر محله یک پایگاه سلامت" با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و سازمان بسیج مستضعفین در مناطق مختلف شهرستان صحنه در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح تمامی بسیجیان شهرستان تلاش می‌کنند تا از شیوع این بیماری پیشگیری و در امر شناسایی و حمایت از بیماران مبتلا به کرونا و خانواده‌های آن پیشگام باشند.

مسعود کاظمی اظهار داشت: در اجرای طرح شهید سلیمانی تلاش می‌شود تا با استفاده از ظرفیت‌های بسیج و نیروهای مردمی، زنجیره کرونا قطع شود و تیم‌های عملیاتی با حضور در محلات مختلف، به شناسایی بیماران کرونایی پرداخته و از خانواده‌ها و اطرافیان بیماران حمایت کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا، نیروهای بسیج با همراهی گروه‌های مردمی وارد میدان شدند تا سهم خود را در مقابله با این بیماری ادا کرده و با کمک به کادر درمان، از ابتلای دیگر افراد جامعه به این بیماری جلوگیری کنند.

وی افزود: در پی فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم ورود به عرصه مواسات و همدلی مؤمنانه، مجموعه بسیج شهرستان صحنه با اجرای بیش از 6 مرحله توزیع کمک‌های وسیع شهرستانی، از محرومین و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا دستگیری کرد تا بخشی از مشکلات مردم برطرف شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله ,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه