اخبار داغ

فرماندار سرپل ذهاب خبر داد:

تغییر وضعیت سرپل ذهاب به وضعیت نارنجی/ آغاز فعالیت بازار و اصناف از روز شنبه

تغییر وضعیت سرپل ذهاب به وضعیت نارنجی/ آغاز فعالیت بازار و اصناف از روز شنبه
محبت جمالی نیا گفت: وضعیت شهرستان بعد از تعطیلی های اعمال شده از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی تغییر یافته اما خطر شیوع بیماری همچنان شهرستان را تهدید می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محبت جمالی نیا در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: در دو تعطیلی صورت گرفته در آبانماه و آذرماه مردم همراهی و مشارکت مناسبی باستاد مبارزه باکرونا شهرستان داشتند که قابل تقدیر است.

وی افزود: بنابر اعلام ستاد ملی کرونا وضعیت شهرستان بعداز تعطیلی های صورت گرفته و محدودیتها و ممنوعیتهای اعمال شده در شهرستان از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر کرده است.

فرمانده شهرستان سرپلذهاب تصریح کرد: تغییر وضعیت شهرستان به نارنجی و گذر از منطقه خطر شیوع بیماری به معنای رفع کامل تهدیدات بیماری نیست و تهدید گسترش شیوع ویروس کوید۱۹ همچنان در شهرستان وجود دارد و درصورت عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی بازهم این بیماری منحوس گریبان شهرستان را خواهد گرفت.

جمالی نیا افزود: از مردم انتظار داریم که همچنان پروتکلهای بهداشتی را به صورت کامل رعایت کرده واز ترددهای غیر ضرور، حضور در مراسمات تجمعی ، برگزاری مراسمات و مهمانی و دورهمی ها خودداری کنند تا بتوانیم از شیوع مجدد بیماری جلوگیری و پیشگیری کنیم.  

وی با اشاره به فعالیت بازار شهرستان اذعان داشت: مشاغل گروههای یک و دو با رعایت پروتکلهای بهداشتی می توانند از روز شنبه فعالیت خودرا آغاز کنند ولی بازرسی ها و نظارتها همچنان ادامه خواهد داشت و در صورت عدم رعایت پروتکلها و دستورالعملهای بهداشتی قطعا با واحدهای صنفی برخورد قاطعانه صورت خواهد گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه