اخبار داغ

پایان مسابقات گروه A

لیگ برتر هندبال بانوان| پیروزی سپاهان مقابل پرسپولیس/ اشتادسازه و سپاهان راهی مرحله بعد شدند

لیگ برتر هندبال بانوان| پیروزی سپاهان مقابل پرسپولیس/ اشتادسازه و سپاهان راهی مرحله بعد شدند
تیم هندبال سپاهان در روز پنجم رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان موفق شد مقابل پرسپولیس بهبهان به برتری برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب روز پنجم خود برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این روز از رقابت‌ها دو تیم از گروه A یعنی پرسپولیس بهبهان و سپاهان در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه تیم سپاهان موفق شد با نتیجه ۳۰ بر ۱۵ برنده این دیدار شود و با صدرنشینی کار خود را در نبرد دور برگشت به پایان برساند.

,

در ادامه این مسابقات فردا (جمعه) دو دیدار از گروه B برگزار خواهد شد تا پرونده مسابقات دور برگشت لیگ برتر هندبال زنان بسته شود.

,

با پایان رقابت تیم‌های حاضر در گروه A تکلیف دو تیم صعود کننده به مرحله بعد مشخص شد.

,
پس از برگزاری دیدار بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس بهبهان که با پیروزی سپاهانی ها به پایان رسید، پرونده رقابت تیم های گروه A در این مرحله از مسابقات بسته شد و دو تیم صعود کننده به مرحله بعد رقابت‌ها مشخص شدند. 
,
همانطور که پیش بینی می‌شد دو تبم سپاهان و اشتاد سازه مشهد که از ابتدای مسابقات از شانس زیادی برای قهرمانی بهره مند بودند، در رقابت با تیم‌های پرسپولیس بهبهان و کربنات فیروز آباد بهتر عمل کردند و با قرار گرفتن در رتبه اول و دوم این گروه راهی مرحله بعد شدند. 
,
 
,
این در حالی است که تیم فیروز آباد از حضور در دور برگشت مسابقات امتناع کرد و این مسابقات در دور برگشت و در گروه اول بدون حضور یکی از 4 تیم برگزار شد.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه