اخبار داغ

‌‍ برگزاری سیزدهمین جلسه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سرپل ذهاب

‌‍ برگزاری سیزدهمین جلسه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سرپل ذهاب
جلسه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شهرستان سرپل ذهاب به ریاست فرماندار و اعضای ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز، امروز پنج شنبه جلسه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شهرستان سرپل ذهاب به ریاست فرماندار و اعضای ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان  برگزار شد.

فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری شهرستان سرپل ذهاب در این جلسه اظهار داشت: امروز بعد از دو دوره تعطیلی دوهفته ای در ایام  آبان  ماه و آذر ماه در شهرستان سرپل ذهاب عملاً این تعطیلی ها خیلی تاثیر گذار بوده و شهرستان از وضعیت قرمز پرخطر خارج و به وضعیت نارنجی تغییر داده است.

وی در ادامه افزود: نگرانی های که در خصوص تداخل بیماران کرونایی و سرپایی که ما  قبل از تعطیلی شهرستان در ایام آبان ماه داشتیم الحمدالله با  مجزا کردن سایر بخش های درمان از بخش کرونایی، خدارو شکر برطرف شده است و الان هیچ تداخلی در خصوص بیماران کرونایی و سرپایی در بیمارستان شهرستان نداریم.

محبت جمالی نیا خاطر نشان کرد: ضرورت  دو هفته تعطیلی مستمر در آذر ماه برای مقابله با پیک سوم ویروس منحوس کرونا  با مشارکت بالا و پای کار مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و  اصناف، بازاریان و ادارات، زمینه تغییر وضعیت شهرستان و باعث تغییر  وضعیت قرمز به نارنجی شد.   

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: درست است شهرستان از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر کرده است ولی تا ریشه کنی قطعی این ویروس کماکان شهرستان را با همان وضعیت قرمز می بینیم و معنای آن این است که در وضعیت نارنجی با رعایت فاصله اجتماعی و پوشیدن ماسک و عدم تردد غیر ضرور و عدم شرکت در مراسمات جشن و عزا  حساسیت و بستر هرگونه  نگرانی ابتلا به ویروس کرونا در سطح جامعه و اقشار  مردم را بکاهیم.

  وی گفت: هیچ صنفی در شهرستان حق فعالیت صنفی بدون پوشیدن ماسک را ندارد در صورت فعالیت بدون پوشیدن ماسک از طریق کمیته بهداشتی و  نظارت  بر اصناف برخورد جدی و به دستگاه قضایی معرفی می شود.

جمالی نیا افزود: از تمامی نیروهای خدوم انتظامی و ویژه فرماندهی محترم انتظامی شهرستان در خصوص اجرای محدودیت و ممنوعیت  تردد پلاک های غیر بومی  در شهرستان از اول آذر ماه که به خوبی اجرایی و رصد کردندتقدیر و تشکر  می کنیم.

وی تصریح کرد: رسانه های شهرستان به خوبی پای کار بودن و مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی و در خانه ماندن دعوت کردند و از آنها انتظار داریم که در روزهای آتی هم مردم را به خانه ماندن و پوشیدن ماسک ،  رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم ترددهای غیرضرور و همچنین عدم حضور در مراسمات جشن و عزا دعوت و آگاه سازی نمایند.   

وی در پایان افزود: از تک تک اعضای ستاد کرونای، مردم صبور و غیور شهرستان و ویژه کادر درمانی که مخلصانه همچون زمان جنگ و زلزله و سایر بحران های که پشت سرگذاشته ایم پای کار بودند تقدیر و تشکر میکنم انشالله که خداوند منان همه را در ریشه کنی این ویروس منحوس کرونا انرژی مضاعف عنایت نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه