اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه چگنی:

طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» در چگنی اجرا می‌شود

طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» در چگنی اجرا می‌شود
علیزاده گفت: طرح محله محور شهید «حاج قاسم سلیمانی» باهدف کنترل ویروس کرونا در شهرستان چگنی اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمد علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: طرح محله محور شهید «حاج قاسم سلیمانی» در چگنی با سه هدف مراقبتی، حمایتی و نظارتی در کنار شبکه بهداشت شهرستان چگنی تا ریشه‌کنی ویروس کرونا اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی هدف از اجرای این طرح را مبارزه با ویروس کرونا دانست و افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر همکاری بسیج در شناسایی بیماران کرونایی، بسیجیان چگنی در این طرح همکاری خواهند کرد.

,

فرمانده سپاه ناحیه چگنی عنوان کرد: در مرحله نخست این طرح، تعدادی از بسیجیان به‌عنوان سلامت یار به‌صورت تلفنی یا با مراجعه حضوری درب منازل، شرح‌حال اعضای خانواده را دریافت می‌کنند و در صورت داشتن علائم، گروه‌های شبکه بهداشت که آموزش‌های لازم را دیده‌اند، در منزل افراد حضور می‌یابند و به سنجش فشارخون و تب افراد مشکوک می‌پردازند.

,

وی تصریح کرد: به‌جز شناسایی افراد مبتلابه کرونا، حمایت و مراقبت از بیماران کرونایی، افراد دارای بیماری زمینه‌ای و پرخطر از دیگر عرصه‌های فعالیت در این طرح است.

,

علیزاده بیان کرد: هر پایگاه در سطح محلات چگنی تبدیل به سفیران سلامت خواهد شد و به‌صورت حضوری و مجازی به مردم ارائه خدمات می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه