اخبار داغ

در دومین روز سفر رییس فدراسیون به گلستان انجام شد

دیدار دبیر با اعضای شورای شهر و شهرداری، هیات رییسه کشتی، مسئولین آموزش و پرورش، نماینده مجلس و نماینده ولی فقیه گلستان

دیدار دبیر با اعضای شورای شهر و شهرداری، هیات رییسه کشتی، مسئولین آموزش و پرورش، نماینده مجلس و نماینده ولی فقیه گلستان
رییس فدراسیون کشتی در دومین روز از سفر خود به استان گلستان دیدارهای متعددی را با مسئولین این استان انجام داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رییس فدراسیون کشتی در دومین روز از سفر خود به استان گلستان با اعضای شورای شهر و شهرداری، هیات رییسه کشتی، مسئولین آموزش و پرورش، نماینده مجلس و نماینده ولی فقیه گلستان دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
جلسه رئیس فدراسیون با مسئولان شورای شهر و شهرداری گرگان
,
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در ادامه حضور خود در استان گلستان با مسئولان شورای شهر و شهرداری گرگان دیدار و گفت و گو کرد.
,
رئیس فدراسیون شکتی در این جلسه گفت: هر جا که می روم حتما باید اعضای شورای شهر و شهردار را ببینم، زیرا می دانم که شورا و شهرداری چه ظرفیتی دارند و چه کمکی می توانند انجام دهند.
,
وی ادامه داد: در حال حاضر شهرداری به تیم بسکتبال شهرداری گرگان کمک می کند که کار بسیار خوبی است و از این بابت تشکر می کنم اما باید به کشتی که ورزش ملی و پرافتخارترین رشته ورزشی ایران محسوب می شود و جایگاه بالایی در میان مردمان استان گلستان نیز دارد نیز کمک و توجه ویژه شود.
,
در ادامه این جلسه مسئولان شورای شهر و شهرداری گرگان نیز گفتند در اولین فرصت رئیس هیأت کشتی به همراه اداره کل ورزش و جوانان استان یک طرحی را برای کمک به کشتی استان تهیه و پس از نظارت فدراسیون کشتی به شورای شهر به جهت تصویب ارائه دهند تا شهرداری نیز بتواند در راستانی آن طرح به کشتی استان کمک کند.
,
همچنین در این جلسه مسئولان شهرداری قول دادند که به خانه کشتی گرگان که هم اکنون زیرنظر این نهاد اداره می شود نگاه ویژه تری داشته باشند.
,
 
,
دیدار رئیس فدراسیون با هیأت رئیسه کشتی گلستان
,
علیرضا دبیر در ادامه سفر خود به استان گلستان، در جلسه ای با حضور هیأت رئیسه هیأت کشتی این استان حضور یافت.
,
علیرضا دبیر در مورد این جلسه گفت: خوشبختانه نفرات قوی در هیأت رئیسه هیأت کشتی استان گلستان از جمله مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل دیوان محاسبات، مدیرکل حمل و نقل جاده ای، مدیرکل اقتصاد و دارایی، مدیرکل سازمان همیاری ها و مدیرکل ثبت احوال حضور دارند که این یکی از نقاط قوت این هیأت رئیسه محسوب می شود.
,
وی گفت: به هیأت کشتی استان پیشنهاد دادم تا یک برنامه چند ساله برای پیشرفت هیأت کشتی استان گلستان تدوین نماید، تا پیگیری های هیأت رئیسه موردی نباشد و طبق یک برنامه مدون به پیشرفت کشتی استان کمک کنند.
,
نفرات حاضر در این جلسه نیز قول هرگونه همکاری لازم با هیأت کشتی استان را به رئیس فدراسیون کشتی دادند.
,
 
,
جلسه رئیس فدراسیون کشتی با مسئولان آموزش و پرورش استان گلستان
,
جلسه رئیس فدراسیون کشتی با احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) در شهر گرگان برگزار شد.
,
علیرضا دبیر در این جلسه ضمن تأکید بر امضای تفاهم نامه فدراسیون کشتی و وزارت آموزش و پرورش گفت: قصدمان از امضای این تفاهم نامه این بود که با ورود کشتی به مدارس کشور، کشتی بعنوان یک ورزش دانش آموزی در ایران شناخته شود.
,
وی ادامه داد: حاضریم هرگونه کمک به مربیان کشتی آموزش و پرورش به جهت ارتقاء دانش فنی و علمی آن ها انجام دهیم و کلاس های آموزشی را در سراسر کشور برای مربیان آموزش و پرورش برگزار کنیم.
,
در ادامه گوهری با اشاره به اینکه یک پنجم جمعیت استان گلستان دانش آموز هستند گفت: استان گلستان شامل 14 شهر است که پتانسیل خوبی در جمعیت دانش آموزی دارد و در حال پیگیری تفاهم نامه بین فدراسیون کشتی و وزارت آموزش و پرورش هستیم تا کشتی را وارد مدارس کنیم.
,
وی تصریح کرد: در آینده نزدیک یک سالن ورزشی مناسب در بهترین جای گرگان در اختیار هیأت کشتی استان گلستان قرار می دهیم تا بعنوان پایگاه قهرمانی استان مورد استفاده قرار گیرد.
,
رئیس فدراسیون کشتی نیز قول داد حمایت های لازم را به جهت کمک های فنی و آموزشی از این پایگاه قهرمانی را انجام دهد.
,
 
,
دیدار رئیس فدراسیون با نماینده ولی فقیه در گلستان
,
علیرضا دبیر در ادامه سفر استانی خود به گلستان، با آیت اله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان دیدار و گفت و گو کرد.
,
رئیس فدراسیون کشتی در این دیدار با اشاره به اهمیت نمایندگان ولی فقی در استان و نفوذ آن ها در بین مسئولین خواستار حمایت امام جمعه گرگان از ورزش ملی کشور و همچنین کشتی در استان گلستان شد.
,
دبیر تصریح کرد: کشتی ورزشی است که از خارج نیامده و جزئی از فرهنگ، سنت و مذهب ما ایرانی ها محسوب می شود و باید در حفظ آن کوشا باشیم و اگر الان کاری نکنیم شاید در چند سال دیگر هیچ کاری از دستمان برای بازگشت کشتی به دوران اوجش برنیاید.
,
وی ادامه داد: برای اینکار نیازمند حمایت همه مسئولین کشور هستیم و باید در امر استعدادیابی و همچنین افزایش جمعیت کشتی گیران حرکت کنیم.
,
رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: پرچم مقدس کشورمان و طنین زیبای سرود ملی مان همیشه با افتخارآفرینی کشتی گیران غیرتمند ایرانی در میادین مهم جهانی و المپیک به اهتزاز درآمده و شنیده شده و قهرمانان ما همیشه باعث غرور و عزت ایرانیان در جهان بوده اند.
,
امام جمعه گرگان نیز با تمجید از بازدیدهای استانی رئیس فدراسیون کشتی به منظور حفظ ورزش ملی کشور، گفت: شما می توانید موثر باشید و باید در استان ها نیز با افراد موثر ارتباط برقرار کنید و آن ها تشویق کنید که کارها را پیگیری کنند.
,
آیت اله نورمفیدی تصریح کرد: کشتی ورزش ملی ما است ورزش های دیگر وارداتی هستند اما کشتی مربوط به این کشور و به این مردم  است و نام آوران برجسته ای هم داشته، نام آورانی که هم از نظر ورزش نام آور هستند و هم از جنبه های اخلاقی و معنوی و موضوع معنویات و منش و اخلاق جوانمردی بسیار در این رشته مهم است و باید در نسل جوان ما مدنظر باشد.
,
ایشان در پایان خاطرنشان کرد: باید تأسف خورد که کشتی ورزش ملی کشورمان است اما توجه لازم به آن صورت نمی گیرد، البته این موضوع نیاز به زمان دارد و امیدوارم که در آینده نگاه مسئولین به این رشته متفاوت شود تا شاهد حفظ و ارتقا این رشته ی ملی برای کشورمان باشیم.
,
 
,
دبیر: گلستان قهرمانان بزرگی در کشتی دارد
,
رئیس فدراسیون کشتی در ادامه حضور خود در استان گلستان، در برنامه ی تلویزیونی نگارستان سیمای این استان حضور یافت.
,
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در این برنامه با اشاره به اینکه گلستان در گذشته در کشتی قهرمانان بزرگی داشته است گفت: کشتی گلستان و مازندران پیش از این یکی بود و قهرمانان بزرگی از این خطه از جمله رمضان خدر، رضا سوخته سرایی، اویس ملاح، جلیل جهانشاهی، بهمن طیبی، حسن طهماسبی برای کشتی ایران افتخارآفرینی کرده اند.
,
وی ادامه داد: باید با ارائه برنامه های مناسب و پشتیبانی فنی و مادی دوباره کشتی این استان را احیاء کنیم چراکه استعدادهای خوبی در کشتی استان وجود دارد و این استعداد ها با حمایت لازم و کار اصولی نیاز به شکوفایی دارند.
,
رئیس فدراسیون کشتی همچنین در این برنامه گزارشی از جلسات برگزار شده خود با مسئولان استانی ارائه داد و گفت: صحبت های لازم را با مسئولان سیاسی و ورزشی استان انجام داده ایم و اگر قرار باشد کاری برای کشتی استان انجام شود، نیاز به یک همدلی و حمایت جدی از سوی تمامی مسئولان گلستانی است.
,
 
,
دیدار رئیس فدراسیون کشتی با نماینده گرگان در مجلس
,
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در ادامه سفر خود به استان گرگان، امشب با رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس دیدار و گفت و گو کرد.
,
در این جلسه ابتدا علیرضا با اشاره به سوابق ورزشی سنگدوینی گفت: خوشحالم که با یک فرد ورزشی دیدار می کنم و قطعا شما از مسائل و مشکلات کشتی استان مطلع هستید و در زمانی که مسئول بودید به یاد دارید که کشتی استان گلستان در اوج قرار داشت و هم اکنون افت کرده و باید دست به دست هم کاری کنیم که بار دیگر به روزهای اوج خود بازگردد.
,
سنگدوینی نیز با بیان اینکه پسر خودش کشتی گیر است و خود را از جامعه کشتی می داند گفت: از امروز در کنار کشتی هستم و هر کاری که لازم باشد برای ارتقاء کشتی در گلستان و همچنین در کل کشور انجام خواهم داد.
,
وی ادامه داد: حتما در جلسه مجمع نمایندگان استان گلستان با فدراسیون کشتی حضور خواهم یافت تا راهکارهای برون رفت این رشته را در استان گلستان بررسی کنیم.
,
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از شما دعوت خواهم کرد در مجلس حضور یابید تا مشکلات کشتی را در جمع نمایندگان مجلس بررسی و پیگیری کنیم.
,
رئیس فدراسیون کشتی پس از این جلسه در کنفرانس خبری با حضور خبرنگاران گلستانی حضور یافت.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه