اخبار داغ

مدیرعامل شرکت گاز لرستان:

۲۷۲ روستای لرستان گازرسانی می شود

۲۷۲ روستای لرستان گازرسانی می شود
گودرزی، مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: پروژه‌ گازرسانی به ۲۷۲ روستای استان لرستان در دست اقدام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کرم گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: تاکنون هزار و ۷۲۷ روستای واجد الشرایط استان لرستان گازرسانی شده‌ است و همچنین پروژه‌های گازرسانی به ۲۷۲ روستا در دست اقدام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, در , سفیرافلاک,

وی با بیان اینکه فرآیند گازرسانی به تمام روستاهای واجد شرایط در حال انجام است، افزود: مطالعات برای گازرسانی به ۱۸۷ روستای دیگر نیز در دست اقدام است.

,

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه گازرسانی به اکثر روستاهایی که دارای دسترسی مناسب هستند انجام شده است، عنوان کرد: روستاهای فاقد گاز استان در مناطق صعب العبور و یا با فاصله دور از مناطق شهری قرار دارند.

,

وی تصریح کرد: بیشترین پروژه‌های گازرسانی روستایی فعال این شرکت در شهرستان‌های دلفان، چگنی، پلدختر و خرم‌آباد است و هم اکنون گازرسانی به محورهایی از جمله تشکن شاهیوند، وروشت شهرستان دلفان، محور افرینه زیودار پلدختر و خاک پتی الیگودرز با روند مطلوبی در دست اجراست.

,

گودرزی خاطرنشان کرد: هزینه گازبها برای مشترکین شهری و روستای یکسان است اما از آنجایی که تمامی مشترکین شرکت را تحت پوشش بیمه قرار می دهیم هزینه بیمه مشترکین روستایی کمتر از شهری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه