اخبار داغ

طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با بیماری کرونا در زنجان کلید+ تصاویر

طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با بیماری کرونا در زنجان کلید+ تصاویر
سهندی فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در زنجان گفت: در قالب این طرح علاوه بر خدمات رسانی به بیماران کرونایی نسبت به جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در زنجان اقدام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  موج رسا; محسن سهندی امروز در حاشیه مراسم آغاز طرح حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در رنجان اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، دستورات فرماندهی‌کل سپاه و پیرو تفاهم‌‌نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت، مقرر شد به‌ منظور قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا در کشور، طرح مشترکی به‌نام شهید بزرگوار، حاج قاسم سلیمانی را اجرا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: این طرح در راستای جلوگیری از افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در زنجان همزمان با سراسر کشوری برگزار می‌شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با تاکید براینکه در این طرح بسیجیان در بخش‌های مختلف به کادر درمانی کمک خواهند کرد تصریح کرد: این طرح به صورت مشترک با دانشگاه علوم پزشکی و سپاه در زنجان برگزار می‌شود.

,

, ,

سهندی خاطر نشان کرد: در این طرح به‌منظور جلوگیری از تردد بیماران کرونایی، برای تأمین معیشت، ارسال بسته‌‌های حمایتی و پکیج‌‌های بهداشتی صورت می‌‌گیرد و همچنین پایگاه‌‌های نواحی مقاومت بسیج به‌صورت محله‌‌محور تقبل کرده‌‌اند که اگر خانواده‌‌ای نیاز به خرید دارد و افراد خانواده، سن بالایی دارند و نباید برای خرید از خانه خارج شوند، این خرید را برای آن‌‌ها انجام ‌‌دهند.

,

فرمانده سپاه ناحیه زنجان خاطر نشان کرد: در این طرح بسیجیان کارهای درمانی و بالینی بیمارانی که خودشان توانایی ندارند را انجام خواهند داد.

,

, ,

وی عنوان کرد: این طرح به صورت محله محور بوده و در این طرح محدوده هر پایگاه بسیج تعدادی از بسیجیان بکار گرفته می‌شود.

,

سهندی ابراز کرد: کمک رسانی به بیماران کرونایی که در قرنطینه خانگی هستند توسط چهار قرارگاه بسیج در سطح زنجان انجام می‌شود.

,

وی خاطر نشان کرد: بکارگیری بسیجیان در این طرح در محلات مختلف متغییر بوده و به تعداد مبتلایان در محدوده پایگاه‌های بسیجی بستگی دارد.

,

در این مراسم نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه و فرمانده سپاه شهرستان زنجان با خانواده سید نعمت موسوی پنجمین شهید مدافع سلامت دیدار کردند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه