اخبار داغ

فرمانده سپاه زرند خبر داد؛

آغاز اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی/ لزوم همکاری تمامی سازمان ها در اجرای طرح شهید سلیمانی

آغاز اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی/ لزوم همکاری تمامی سازمان ها در اجرای طرح شهید سلیمانی
اکبر کردی گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف نابودی و قطع زنجیره ویروس کرونا در شهرستان زرند آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ اکبرکردی فرمانده سپاه زرند در آغاز رزمایش طرح حاج قاسم سلیمانی گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی این طرحی که ما امروز شاهد آن هستیم در گام چهارم مبارزه با ویروس کرونا و با همکاری مشترک شبکه بهداشت، هلال احمر و سپاه در حال اجراست تا زنجیره ویروس کرونا قطع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

وی افزود: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان هر خانه یک پایگاه سلامت، یک کار ملی است و هدف کار در این طرح نابودی و قطع زنجیره ویروس کرونا در کشور است تا به یاری خداوند این بیماری ریشه کن شود.

,

فرمانده سپاه زرند همچنین خطاب به بسیجیان شرکت کننده در این طرح بیان کرد: نیت ها را خالص و این کار را به نیت شهدای والامقام خصوصا شهدای مدافع سلامت که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند انجام دهید.

,

لزوم همکاری همه ادارات وسازمانها در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی

, لزوم همکاری همه ادارات وسازمانها در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی,

علی صادق زاده فرماندار زرند از همکاری و هم افزایی همه ادارات وسازمانها خصوصا بخش قدرتمند صنایع و معادن شهرستان در اجرای این طرح در زرند خبرداد و گفت: اجرای طرح ارزشمند و بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی مستلزم همکاری حداکثری همه ادارات و سازمان ها است.

,

وی افزود :تاکنون تشکیل کمیته های فرعی و مختلف این طرح در مبارزه‌ و مدیریت بیماری کرونا در کمک به مسئولان و کادر بهداشت و درمان با شیوع بالای این ویروس در زرند موفقیت آمیز بوده است وهم افزایی تمامی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی، مردمی، سازمان های مردم نهاد و جهادگران بسیجی تحت نظر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بعنوان فرمانده عملیاتی، در اجرای هرچه بهتر طرح نقش بسزایی خواهد داشت.

,

رئیس قرارگاه عملیاتی شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان زرند با اشاره به آغاز طرح گام چهارم شهید حاج قاسم سلیمانی(مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ به شیوه محله و خانواده محور) در سطح شهرستان، گفت: بیش از ۲۵۰ نفر در تشکیل تیم های نظارتی، مراقبتی و حمایتی طرح حضور فعال دارند که بزودی با آغاز و توسعه طرح عملیاتی خانواده و محله محور، افزایش چشم گیر میزان مشارکت جهادی مردمی دور از انتطار نیست.

,

علی رشیدی رئیس شبکه بهداشت شهرستان زرند نیز در ادامه با قدردانی از حضور نیروهای جهادی،هلال احمر و سپاه که به کمک کادر درمان شتافتند در خصوص اجرای این طرح گفت :اجرای طرح گام چهارم انقلاب حضور میدانی وبا ۳ هدف قدرتمند، نظارتی، مراقبتی وحمایتی وهرکدام شرح وظایف خوبی دارند از جمله ،شناسایی بیماران ، تست های مراقبتی واز همه مهمتر بیمارانی که تست انها مثبت می شود وامکاناتی برای قرنطینه ندارند ،سپاه زرند این امکان را فراهم نموده وبا ایجاد نقاهتگاه درشهرستان بیماران کرونایی را اسکان و از انها مراقبت به عمل می آورد.

,

وی در پایان با قدردانی از همه شرکت کنندگان در این طرح گفت:انشاء الله به یاری خداوند متعال وکمک همه شما این زنجیره قطع گردد.

,

در ادامه این رزمایش با رمز یا زهرا (سلام الله علیها) با حضور تیم های نظارتی در شهرستان زرند آغاز شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه