اخبار داغ

ائمه جمعه استان کرمان عنوان کردند؛

طرح لغو تحریم‌ها؛ ضرب شست مجلس به آمران ترور دانشمند بزرگ هسته‌ای است/ باید در مقابل اهداف شوم دشمنان ایستادگی کرد

طرح لغو تحریم‌ها؛ ضرب شست مجلس به آمران ترور دانشمند بزرگ هسته‌ای است/ باید در مقابل اهداف شوم دشمنان ایستادگی کرد
ائمه جمعه استان کرمان گفتند: طرح دو فوریت اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را تصویب کردند این اقدام انقلابی که شایسته تقدیر و تشکر است پاسخ شایسته ای به گستاخی های دشمن است عملی شدن این اقدام، حمله هوشمندانه به محاسبات دشمن بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ آیین عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته در برخی شهرستانهای استان کرمان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

طرح راهبردی لغو تحریم ها؛ ضرب شست مجلس به آمران ترور دانشمند بزرگ هسته‌ای است

, طرح راهبردی لغو تحریم ها؛ ضرب شست مجلس به آمران ترور دانشمند بزرگ هسته‌ای است, طرح راهبردی لغو تحریم ها؛ ضرب شست مجلس به آمران ترور دانشمند بزرگ هسته‌ای است,

حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدی نیک امام جمعه بخش آسمینون منوجان با تبریک و تسلیت شهادت دانشمند بزرگ هسته ای شهید فخری زاده گفت: مقام معظم رهبری در پیام شان برای شهادت شهید فخری‌زاده بر مجازات قطعی آمران و عاملان شهادت این دانشمند برجسته تاکید کردند در روزهای اخیر بحث و جدل های فراوانی در این باره انجام شده که به نوعی به افراط و تفریط منجر شده است.

,

وی افزود:دو رویکرد و نگاه افراطی و تفریطی را می توان چنین برشمرد یک گروه معتقدند که یکی از اهداف اصلی این اقدام تحریک ایران برای دست زدن به اقدامات مقابله‌ای سخت می باشد بنابراین هرگونه شدت عمل از جنس اقدامات سخت، بازی کردن در زمین دشمن است و امکان بهره گیری کشور از تحولات رخ داده در عرصه بین الملل به ویژه تغییر رئیس جمهور آمریکا برای رفع تحریم ها را از بین می‌برد لذا ما باید کوتاه بیاییم و خویشتندار باشیم.

,

این مقام مسئول ادامه داد: گروه دیگر معتقد به انتقام سخت هستند بر این باورند که باید پاسخ نظامی سخت و محکمی را به دشمنان داده پای هزینه‌های آن بایستیم و معتقدند در سایه انفعال ما دشمن گستاخ شده و دست به این اقدامات میزند لذا اگر در ادامه هم منفعل و خویشتندار باشیم باید منتظر این قبیل اقدامات از طرف دشمن باشیم اما راه سوم و راه درست برای پاسخگویی به جنایات دشمن همان سیره مقام معظم رهبری است که همه ما باید بر آن مبنا حرکت کنیم .

,

خطیب نماز جمعه آسمینون منوجان تصریح کرد: در پیام رهبری چهار نکته مهم دارد در مرحله اول اجرای مجازات در مرحله دوم قطعی بودن مجازات یعنی هیچ کس به هیچ بهانه‌ای حق انکار مجازات را به هیچ بهانه ای ندارد در مرحله سوم مجازات عاملان، طراحان و دستور دهندگان این ترور و در مرحله چهارم عاملان، مزدوران خارجی و داخلی ،زمینه سازان و نفوذی ها و مباشران این جنایت بزرگ باید مجازات شوند.

,

وی بیان کرد: چند نکته از این فراز مهم پیام رهبری می توان برداشت کرد؛ اینکه مجازات قطعی جنایتکاران باید با مقایسه دقیق و هوشمندانه در پاسخگویی و انتقام ترکیبی اجرا شده و محاسبات آنان را بر هم بزند و توان واکنش را از آنان بگیرد، نکته دیگر این مهم است که در این مجازات باید سطح مجازات آمران که ریشه استکبار و ناامنی هستند و عاملان که پادوهای این جنایت هستند متفاوت باشد.

,

این مقام مسئول اظهار کرد: نکته دیگر این است که مجازات نباید به گونه‌ای باشد که به زدن چند موشک تقلیل یابد و نه به شکلی باشد که به بهانه انتقام بزرگ از اجرای مجازات های حداقلی نیز چشم پوشی شود و نکته پایانی انتقام اصلی و راهبردی بدون تردید اخراج آمریکا از منطقه و محو رژیم صهیونیستی و اسقاط دولتی های مفلوک منطقه است که ریشه فتنه، ناامنی و ترور در منطقه هستند راه این انتقام تقویت عمق راهبردی و زدن منافع دشمن در منطقه خاکستری است.

,

حجت الاسلام احمدی نیک اظهار کرد: نکته آخر و مهم در این زمینه اینکه مراقب باشیم اسیر بازی‌های رسانه‌ای نشویم و در دام افراط و تفریط در تحلیل ها و موضع گیری ها نیفتیم و بدانیم کسانی که بزدلانه ملت را از مجازات قطعی جانیان و خائنان برحذر می‌دارند دام دشمن را گسترانده اند مردم ما به پیروی از رهبر حکیم و بصیر خود خواستار مجازات قطعی آمران و عاملان این جنایت بزرگ هستند.

,

خطیب نماز جمعه آسمینون منوجان عنوان کرد: یکی از اتفاقات خوب در این زمینه ضرب شست مجلس به آمران ترور دانشمند بزرگ هسته‌ای بود که طرح دو فوریت اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را تصویب کردند این اقدام انقلابی که شایسته تقدیر و تشکر است پاسخ شایسته ای به گستاخی های دشمن است عملی شدن این اقدام، حمله هوشمندانه به محاسبات دشمن بوده و جلوی تکرار این گستاخی ها را خواهد گرفت هرچند برخی مسئولان متاسفانه اعلام کردند که این طرح را مضر برای دیپلماسی می‌دانیم.

,

وی خاطر نشان کرد: بنابراین برخلاف آنچه امپراتوری رسانه‌ای دشمن القا می‌کند و برخی وادادگان داخلی نیز بر طبل آن می‌زنند اجرای این طرح منجر به امنیت بیشتر منافع ملی و صیانت افزون تر از منافع ملی و امنیت و آرامش مردم ما خواهد شد.

,

حل مشکلات درون نیازمند مدیریت قوی، شجاع و انقلابی است

, حل مشکلات درون نیازمند مدیریت قوی، شجاع و انقلابی است, حل مشکلات درون نیازمند مدیریت قوی، شجاع و انقلابی است,

حجت الاسلام والمسلمین روح الله کریم آبادی امام جمعه موقت فهرج در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به موکدات مقام معظم رهبری پیرامون توجه به درون جهت گشایش مشکلات گفت: بر طبق آماری که کارشناسان اعلام می کنند ۶۵ درصد مشکلات از درون و ۳۵ درصد به واسطه تحریم هاست.

,

وی از سوء مدیریت به عنوان دلیل افزایش کالاهای اساسی علیرغم اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی نام برد و تصریح کرد: حل مشکلات درون نیازمند مدیریت قوی، شجاع و انقلابی است تا با برنامه ریزی لازم مسائلی که شاهد آن هستیم مرتفع شوند.

,

کریم آبادی با قدردانی از اقدام مجلس در تصویب طرح اقدام راهبردی مقابله با تحریم ها افزود: امروز در قضیه برجام نمیتوان یکطرفه به تعهدات پایبند بود و در برابر دشمن باید قدرت پیدا کرد.

,

امام جمعه موقت فهرج در پایان با اشاره به ترور حقیرانه و ذلیلانه شهید فخری زاده بیان کرد: ما انتقام خون این شهید بزرگوار را حق خود میدانیم و از دولت، نیروهای امنیتی و سپاه پاسداران تقاضا داریم در وقت مقتضی تقاص خون این شهید و شهدای ما گرفته شود.

,

انتقام سخت یعنی خروج آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل

, انتقام سخت یعنی خروج آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل, انتقام سخت یعنی خروج آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل,

حجت الاسلام و المسلمین رفیعی ضمن شهادت دانشمند برجسته هسته ای کشور شهید فخری زاده گفت: شهید فخری زاده ترسیم کننده صنعت هسته ای کشور و تربیت کننده شاگردانی ممتاز در این زمینه، مبدع پدافند هسته ای، ساخت لیرز برای شناسایی پرنده های غیر قابل شناسایی و غیر رادار، ساخت اولین کیت شناسائی کرونا، ساخت واکسن کرونا و پیشرفت تا مرحله انسانی بود.

,

وی ادامه داد: از جهت اخلاقی شهید فخری زاده، فردی دارای اخلاق اسلامی و هدفدار، ژرف اندیش، دور اندیش، مجاهد، تلاشگر و خستگی ناپذیر بود.

,

حجت الاسلام رفیعی در خصوص انتقام خون این شهید بزرگوار بیان کرد: دو نظریه مطرح است گروه اول که به برجامی معروف هستند خواهان تاخیر در انتقام هستند؛ چرا که به دیپلماسی و مذاکره با غرب ضربه میزند، گروه دوم خواهان انتقام سریع و سخت هستند.

,

خطیب نماز جمعه فاریاب با اشاره به فرمایشات مقام عظمای ولایت نظریه صحیح را اینگونه عنوان کرد: ادامه راه علمی شهید و انتقام سخت از آمران و عاملان ترور، البته انتقام سخت به چهار تا موشک نباید ختم شود انتقام سخت یعنی خروج آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل و ایادی و نوچه ها و مزدوران و غلامان حلقه به گوش آنان در منطقه است.

,

وی از اقدام شایسته و بجا مجلس در اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها تقدیر و اظهار کرد: با دشمنان زورگو باید مثل خودشان رفتار کرد و دولت هم موظف است اقدام کند چرا که با اقدامات صوری تا به حال تاثیری نداشته است.

,

حجت الاسلام رفیعی در ادامه ابراز کرد: دولت باید فکر مذاکره را از مخیله خود بیرون کند چرا که بایدن نسخه اصلی اوباما است، معمار تحریم های شکننده و سخت و بوجود آورنده داعش است.

,

وی در پایان هدف از ترور را توقف هسته ای کشور و برهم زدن اتحاد و همچنین زیر سوال بردن و تضعیف اشراف اطلاعاتی کشور دانست و خاطر نشان کرد: این نیروهای خدومی که هزاران توطئه را خنثی می کنند و رسانه ای هم نمی شود و کسی بغیر از خداوند متعال از خدمات این نیروها مطلع نیست، لذا عزیزانی که با فضای مجازی ارتباط دارند مواظب امپراطوری های رسانه ای دشمن باشند.

,

مسئولان اجرایی فقر را با برنامه ریزی از بین ببرند

, مسئولان اجرایی فقر را با برنامه ریزی از بین ببرند, مسئولان اجرایی فقر را با برنامه ریزی از بین ببرند,

حجت الاسلام والمسلمین رضا سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: طبق حدیثی از امیر ملک کلام حضرت علی(ع) "هر کس راه تقوا را پیش گرفت آزاد است".

,

امام جمعه عنبرآباد ادامه داد: تذکر دادن ائمه جمعه به مسئولین کشور در رابطه با اقتصاد، آب به آسیاب دشمن ریختن نیست بلکه وظیفه دفاع از حقوق مردم رنج دیده و گرفتار گرانی های بی منطق است و این وضعیت اقتصاد که دستمایه دشمنان قرار گرفته، تاسف بار و خجالت آور است.

,

حجت الاسلام سالاری افزود: یقینا این اوضاع بهبود خواهد یافت، اما روسیاهی آن برای برخی می ماند که امروز مردم را فراموش کرده اند، مردمی که انقلاب و کشور خود را دوست دارند و برای آن جوان می دهند.

,

وی با بیان اینکه مسئولین اجرایی به ویژه رئیس جمهور، قیافه منحوس فقر را با برنامه ریزی و نظارت مشفقانه از بین ببرند، اظهار کرد: امانت داری اگر از بین برود خیانت جای آن را خواهد گرفت و نشانه خیانت نافرمانی از خداوند، آزار رساندن به مردم، نفرت از یکدیگر و طغیان و گردن کشی است.

,

رضا سالاری خاطرنشان کرد: شهیدان در مسیر رسیدن به خدا سرگذشت های مختلفی داشتند، اما سرنوشت همه آنها شهادت بود که امروز باید سیره زندگی آنان را تفحص کرد.

,

وی ابراز کرد: شهید فخری زاده از انسان های عظیم النفس، دانشمند، عاشق ملت و ولایتمدار بود که خدمات شایانی برای اسلام و ایران انجام داد تا نقشه راه صنعت هسته ای ایران ترسیم شود، فلذا صهیونیسم نتوانستند وجود او را طاقت بیاورد و مثل حاج قاسم سلیمانی، او را از ما گرفتند.

,

باید در مقابل اهداف شوم دشمنان ایستادگی کرد

, باید در مقابل اهداف شوم دشمنان ایستادگی کرد, باید در مقابل اهداف شوم دشمنان ایستادگی کرد,

حجت الاسلام جعفر ریگانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان اظهار کرد: ما همه بر این باوریم که بعد از انقلاب دشمنان همچنان با این نظام در جنگند و جنگ های خود را هر روز با شکل های مختلف دنبال می کنند.

,

امام جمعه موقت شهرستان ریگان تصریح کرد: وظیفه همه ما این است که همچون کوهی در مقابل اهداف شوم دشمنان ایستادگی کنیم و پاسخ کوبنده به آنها بدهیم.

,

ریگانی در ادامه با بیان اینکه ترور ناجوانمردانه و به شهادت رساندن دانشمند هسته ای ایران بی پاسخ نخواهد ماند، عنوان کرد: آمریکا و اسرائیل بدانند شهادت و ریختن خون شهید بی پاسخ نخواهد بود و پاسخی کوبنده تر از حمله موشکی به عین الاسد خواهد بود.

,

امام جمعه موقت ریگان با بیان اینکه دشمن جنگ اقتصادی علیه ایران به راه انداخته است، خاطر نشان کرد: سبز قامتان این نظام علاوه بر حفظ دستاوردها و امنیت نظام جمهوری اسلامی روبروی فتنه اقتصادی دشمن ایستاده اند و در قالب طرح های بزرگی که روز گذشته با حضور فرمانده سپاه ثارالله، سردار معروفی بزرگترین پروژه ها و طرح هایی اشتغالزایی را افتتاح کردند که تا به حال ریگان و ریگانی چنین اتفاقی را از دست هیچکس ندیده بود.

,

 

,

دشمن باید طعم گستاخی خود را بچشد

, دشمن باید طعم گستاخی خود را بچشد, دشمن باید طعم گستاخی خود را بچشد,

حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با تسلیت شهادت سردار جهاد علمی دانشمند هسته ای چهره ماندگار صنعت دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده گفت: مقام معظم رهبری در پیامش پیرو شهادت شهید فخری زاده از مجازات قطعی عاملان و آمران شهادت دانشمند برجسته هسته ای کشورمان تاکید کردند.

,

وی با اشاره به چهار نکته از فراز پیام رهبر معظم انقلاب مبنی بر مجازات جنایت کاران افزود: در مرحله اول اجرای مجازات در مرحله دوم قطعی بودن مجازات یعنی هیچ کس به هیچ بهانه‌ای حق انکار مجازات را به هیچ بهانه ای ندارد در مرحله سوم مجازات عاملان، طراحان و دستور دهندگان این ترور و در مرحله چهارم عاملان، مزدوران خارجی و داخلی، زمینه سازان و نفوذی ها و مباشران این جنایت بزرگ که بدون تردید مثلث غربی، عبری وعربی هستند؛ باید مجازات شوند.

خطیب جمعه رابر با بیان اینکه مجازات عاملان و مزدوران خارجی و داخلی زمینه ساز این جنایات بزرگ شدند، عنوان کرد: نفوذی ها و مباشران این جنایت بزرگی که تمام قلب این مردم را به درد آوردند که مجازات قطعی جنایتکاران باید با مقایسه دقیق و هوشمندانه در پاسخگویی و انتقام ترکیبی اجرا شده و و محاسبات آنها را بر هم زده و توان واکنش را از دشمنان بگیرد دوم این‌ که در این مجازات باید سطح مجازات آمران که ریشه استکبار و ناامنی هستند و عاملان که پادوهای این جنایت هستند متفاوت باشد.

,
,
,

وی اظهار کرد: انتقام اصلی و راهبردی بدون تردید اخراج آمریکا از منطقه و محو رژیم صهیونیستی و اسقاط دولتی های مفلوک منطقه است که ریشه فتنه، ناامنی و ترور در منطقه هستند راه این انتقام تقویت عمق راهبردی و زدن منافع دشمن در منطقه خاکستری است.

,

حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی با بیان اینکه دشمن باید طعم هزینه گستاخی خود را بچشد، افزود: باید بدانیم کسانی که بزدلانه ملت را از مجازات قطعی جانیان و خائنان برحذر می‌دارند دام دشمن را گسترانیده اند، مردم ما به پیروی از رهبر حکیم و بصیر خود خواستار مجازات قطعی آمران و عاملان این جنایت بزرگ هستند.

,

وی با اشاره به شخصیت شهید دانشمند گمنام هسته ای کشور گفت: کمتر کسی او را می‌شناخت و خدمات مخلصانه ای در پرونده عملش ثبت و ضبط کرد، از برجسته ترین این خدمات خالصانه؛ ترسیم نقشه راه سند هسته ای ایران که مسیر پیشروی این صعنت را برای تحقیق وسیع و عمیق و تربیت شاگردان برجسته ریل گذاری کرد.

,

خطیب جمعه رابر تصریح کرد: شهید هسته ای بر طرحی کار می کرد که می توانست اقدامات هسته ای رژیم صهیونیستی را از داخل ایران کشف کند او موفق به بکار گیری لیزر در پدافند هوایی کشور یعنی شناسایی پرنده های دشمن از طریق راهدار شده بود.

,

وی افزود: برای پژوهش واکسن بومی کرونا را تا فاز انسانی پیش رفت نتایج آن هم به ملت شریف ایران آشکار است برخی از انبوه مجاهدت های این شهید عزیز است نشان می دهد در توصیف او از سوی مقام معظم رهبری هم دقیق و صحیح است.

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با قدردانی از اقدام انقلابی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دو فوریتی برای لغو تحریم ها با تصمیم قاطع نمایندگان به تصویب رسید پاسخ قاطع نمایندگان ملت ضرب شست مجلس از آمران ترور دانشمندان بزرگ هسته ای کشورمان بود این اقدام انقلابی که شایسته تشکر بوده پاسخ شایسته ای به گستاخی های دشمن است.
امام جمعه شهرستان رابر نشان کرد: عملی شدن این اقدام، حمله هوشمندانه به محاسبات دشمن بوده و جلوی تکرار گستاخی های آنها را می گیرد، برخلاف آنچه رسانه‌ های دشمن القا کرده و برخی وادادگان داخلی نیز بر طبل آن می‌زنند، اجرای این طرح علاوه بر منافع سیاسی به تقویت بنیه علمی و اقتصاد کشور در عرصه های مختلف سرعت بیشتری پیدا می کند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه