اخبار داغ

با ۴ وکیل خارجی صحبت کردم

ساعدوکیل: ای مگس، عرصه سیمرغ نه جولانگه توست/ سعودی‌ها دوست دارند آب در هاون بکوبند

ساعدوکیل: ای مگس، عرصه سیمرغ نه جولانگه توست/ سعودی‌ها دوست دارند آب در هاون بکوبند
وکیل باشگاه پرسپولیس گفت: سعودی‌ها دوست دارند آب در هاون بکوبند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر ساعدوکیل در خصوص آخرین وضعیت پرونده شکایت باشگاه النصر اظهار داشت: نمی‌دانم چرا باشگاه النصر عربستان علاقه دارد این پرونده را دنبال کند و آنها دوست دارند تمرین کنند آب در هاون بکوبند. در تاریخ 12 آذر این باشگاه اعلام کرد پرونده را در دیوان داوری ورزشی در 2-3 موضوع پیگیری کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: آنها روی اینکه مباحث جلسه به چه زبانی مطرح شود، چند نفر در این جلسه موضوع را پیگیری کنند و ... مسائلی را مطرح کردند و دادگاه عالی ورزش از ما خواست  در خصوص موارد حقوقی به صورت محدود نظر بدهیم.
,
 
,
ساعد وکیل تاکید کرد: جا دارد یک تشکر ویژه از دقت نظر مجموعه مدیریتی باشگاه داشته باشم. دو شب پیش با آقای سمیعی صحبت کردیم و مشاوره لازم به او داده شد و فردای همان روز با 4 وکیل خارجی مذاکره کردم و به این جمع بندی رسیدیم که موضوع رسیدگی فوری را در دستور کار قرار ندهیم. در این راستا آقای نبی و همچنین معاون باشگاه آقای شکوری هماهنگی‌های لازم را انجام دادند و همه همکاران عزیز در تلاش هستند که خم به ابروی هوادار نیاید و خیال آنها از بابت تیم در فینال راحت باشد.
,
 
,
مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: ما در جمع بندی کلی به این موضوع رسیدیم که رسیدگی فوری مورد تائید باشگاه پرسپولیس نیست، چون باشگاه النصر عربستان هم علیه پرسپولیس شکایت کرده و هم از کنفدراسیون فوتبال آسیا. بعد از مخالفت رسمی برای عدم رسیدگی فوری 2 ساعت بعد نامه ای به باشگاه ارسال شد که موضوع رسیدگی فوری از دستور جلسه خارج شده و پرونده به صورت عادی دنبال خواهد شد.
,
 
,
وی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می کرد در پاسخ به این سوال که معنی این کار چیست و آیا ممکن است تاریخ فینال لیگ قهرمانان تغییر کند، عنوان کرد: اجازه بدهید چون پرونده در جریان است و ممکن است حریف از این صحبت های من سوء استفاده کند چیزی در این زمینه نگویم. ما منتظر واکنش وکلای باشگاه النصر هستیم. آنها 4 وکیل خبره دارند در حالی که در جلسه استیناف 3 وکیل داشتند. در آن زمان 2 وکیل شناخته شده 125 صفحه لایحه به AFC ارسال کردند ولی خوشبختانه ما هم با دفاعیه 130 صفحه ای از حق باشگاه دفاع کردیم.
,
 
,
ساعدوکیل در پاسخ به این سوال که آیا درست است AFC پرونده شکایت النصر را وارد نداشته و اصلا به آن ورود نکرده، گفت: این موضوع در مرحله اول رسیدگی اتفاق افتاد و حرف شما درست است ولی در کمیته استیناف حتی با وجود اشاره به ماده 59 که شکایت وارد نیست، در بقیه ملاحظات به مباحث مختلف رسیدگی صورت گرفت.
,
 
,
مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چه پیامی به هواداران پرسپولیس می دهد گفت: من صحبتم را اینگونه منقل می‌کنم. «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست/ عِرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری». مطمئنا با نهایت قدرت تیم ما در فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهد کرد.
,
 
,
وی در خصوص اینکه آیا باشگاه پرسپولیس علیه شجاع خلیل زاده اقامه دعوی کرده است گفت: لایحه بررسی این موضوع به کمیته وضعیت ارسال شده و وکیل این بازیکن یک هفته زمان خواست تا پاسخ لایحه را بدهد. بعد از نظر کمیته وضعیت در این باره تصمیم گیری خواهیم کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه