اخبار داغ

آنچه در نمازجمعه شهرستان بهمئی مطح شد؛

اولین ضربه کاری را مجلس انقلابی علیه ترور شهیدفخری زاده زد

اولین ضربه کاری را مجلس انقلابی علیه ترور شهیدفخری زاده زد
نماز جمعه این هفته به دلیل اجرای دستورالعمل های بهداشتی تنها در برخی از شهرهای استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس نماز جمعه این هفته به دلیل اجرای دستورالعمل های بهداشتی تنها در برخی از شهرهای استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

شهر لیکک:

, شهر لیکک:, شهر لیکک:,
 
,
نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت  الاسلام سید محمد یوسف افروعی اقامه شد. 
,
 
,
حجت الاسلام افروغی ابتدا با اشاره به لزوم حرکت در مسیر تمدن اسلامی،گفت:بر سر خوان تمدن اسلامی صدها و هزاران سرباز و شهید چون حاج قاسم سلیمانی و فخری زاده تربیت می شود.
,
 
,
وی با گرامیداشت روز دانشجو،گفت:در طول  دوران انقلاب این روز هم مورد سوء استفاده و هم حسن استفاده قرار گرفت. 
,
 
,
امام جمعه شهر لیکک دانشجویی را که استکبار ستیزی اولویت اولش باشد را دانشجوی طراز انقلاب عنوان کرد و گفت:دانشجویان شهید ما در ۱۶ آذر استکبار ستیز بودند. 
,
 
,
وی با تبیین جایگاه فرهنگ و کار فرهنگی در جامعه، گفت:ارزش کار فرهنگی در نظام اینجا مشخص شده است که همه نهادها و سازمان ها برای تمامی برنامه های خود پیوست فرهنگی دارند.
,
 
,
حجت الاسلام افروغی ادامه داد:اگر ۸۰ مشاور فرهنگی و پرورشی در شهرستان باشد ماهانه چیزی حدود ۳۵۰میلیون تومان برای آنها هزینه می شود که این هزینه در واقع برای کار فرهنگی است.
,
 
,
وی با گرامیداست شهادت دانشمند هسته ای کشور،گفت:شهید فخری زاده را دشمن زودتر و بهتر از ما شناخت. 
,
 
,
امام جمعه شهر لیکک تصریح کرد:از لحاظ امنیتی کشور ما امن ترین کشور های منطقه هستیم، اما این اتفاق هم اتفاق کمی نبود که شکل گرفت.
,
 
,
وی گفت:مقام معظم رهبری دستور بر مجازات عاملان شهادت این دانشمند را دادند.
,
 
,
وی افزود:غربگرایان،ترسوها،نفوذی ها و دروغگویان اعلام کردند که اگر انتقام بگیریم برجام از بین می رود و به ما حمله می شدد
,
 
,
وی با بیان اینکه عده ای دیگر تنها انتقام شهید را گزینه نظامی می دانند،خاطرنشان کرد: حمله به آمریکا و رژیم صهیونیستی صرفا نظامی نیست،با توجه به اینکه جنگی که آنها علیه ما راه انداختند چندوجهی است باید برای مقابله با آنها با روشهای مختلفی مقابله کنیم.
,
 
,
خطیب نماز جمعه با تبیین بخشی از دستآوردهای شهید فخری زاده در حوزه های مختلف علمی،گفت:اولین ضربه کاری را مجلس انقلابی با تصویب قانون  جدید زد.
,
 
,
حجت الاسلام افروغی ادامه داد:نظنز با برجام نابود شد،با الزامات جدید سازمان انرژی اتمی ایران که قانون جدید مجلس ایجاد کرد ما گام بزرگی در راستای احیای برنامه هسته ای ظرف سه ماه آینده بر می داریم.
,
 
,
وی گفت:از لحاظ نظامی ما یک خط قرمز و یک خط قرمز داریم که خطوط قرمز مرزهای جبهه مقاومت و خطوط خاکستری بیشتر و فراتر از این مرزهاست.
,
 
,
حجت الاسلام افروغی با بیان اینکه در حوطه اقتصادی ما در سیطره دلار هستیم و دلالان و مفسدان هم با نوسان گیری از دلار بر گرده مردم می تازند،اگر در قراردادهای با کشورهای اطراف با تبادلات غیر دلاری باشد قطعا بخش  زیادی از مشکلات اشتغال حل می شود.
,
 
,
خطیب نماز جمعه بهمئی خاطر نشان کرد:در حوزه سیاسی وزرات خارجه باید از تمام توان برای معرفی جنایت هولناک ترور دانشمند هسته ای کشور و بازخوانی ۱۷هزار ترور استفاده کند.
,
 
,
حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:در حوزه سیاسی هنوز عده از کسانی دفاع می کنند که تاریخ مصرفشان تمام شده است،بر دیواری یادگاری بنویسید که وجود داشته باشد. 
,
 
,
 
,
وی گفت:وضعیت اینترنت و مخابرات شهرستان مشکل ساز شد،با مدیرکل مخابرات صحبت کردیم که قول داد حل شود.
,
 
,
امام جمعه شهر لیکک در پایان گفت:قولی که مردم ممبی داده شد،کارها انجام شد و تنها اعلام آن مانده است که به زودی این کار صورت می گیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه