اخبار داغ

بررسی یک آسیب در شرایط قرمز کرونا در گچساران:

راه افتادن "کارناوال مرگ" توسط مدعیون بهارستان در گچساران

راه افتادن "کارناوال مرگ" توسط مدعیون بهارستان در گچساران
در شرایط قرمز کرونایی در گچساران راه افتادن کارناوال های فاتحه خوانی نامزدهای انتخاباتی مجلس در گچساران برای جلب نظر مردم جان شهروندان را بخطر انداخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس عدم احراز صلاحیت غلامرضا تاجگردون در مجلس شورای اسلامی به عنوان منتخب مردم گچساران و باشت فرصت دوباره برای داغ شدن تنور انتخابات در این حوزه انتخابیه در استان کهگیلویه وبویراحمد را ایجاد کرده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

در شرایط قرمز کرونایی در گچساران راه افتادن کارناوال های فاتحه خوانی نامزدهای انتخاباتی مجلس در گچساران برای جلب نظر مردم جان شهروندان را بخطر انداخته است.

,

 

,

نامزدهای انتخابات میان دوره مجلس در گچساران و باشت با راه اندازی کاروان های ماشینی و دسته هایی از طرفداران خود عملا دستورالعمل های ستاد کرونا را زیر پاگذاشته اند و در شرایطی که تاکید می شود مراسمات عزا و عروسی با حداقل افراد برگزار شود، مناسفانه با شرکت گروهی در مراسمات فاتحه خوانی در شهر گچساران و باشت و حتی در دورترین روستای این دو شهر قصد جلب نظر مردم و جمع آوری آرا دارند.

,
 
,
 
,
در استان کهگیلویه وبویراحمد در گرمسیر و سردسیر حضور نامزدهای انتخاباتی در مراسمات فاتحه خوانی به منظور جمع آوری آرا به یک سنت تبدیل شده است، ورای از صحیح یا غلط بودن این رسم، در حال حاضر که دنیا یک سال درگیر با ویروس منحوس کروناست، و هرگونه تجمعی در مراسمات عزا و عروسی ممنوع اعلام شده است ولی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت گویا خبر از کرونا ندارند و با ایجاد کاروان های انتخاباتی در مراسمات فاتحه خوانی شرکت می کنند و جان و سلامتی شهروندان گویا اهمیتی برایشان ندارد.
,
 
,
, ,
 
,
اکنون مسئولان نظارتی باید به این قضیه ورود کنند و راه اندازی هرگونه کارناوال انتخاباتی و حضور آنان در مراسمات فاتحه خوانی را ممنوع اعلام کرده و با خاطیان در هرجایگاهی باشند برخورد قانونی کنند.
, کارناوال انتخاباتی,
 
,
 
,
اقدام شجاعانه دادستان شهرستان دنا در صدور حکم بازداشت پدر داماد و 3 فردی که از ماسک استفاده نمی کردند به دلیل بخطر انداختن سلامت عمومی مردم در شرایط کرونا در کشور زبانزد شد و اکنون انتظار می رود در همه شهرستان های استان مسئولان این اقدام را سرلوحه خود قرار دهند و سلامت مردم را در اولویت قراردهند.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه