اخبار داغ

در شرایط خطر کرونای شهرستان بویراحمد مطرح شد:

صفوف بهم فشرده کرونایی این بار در توزیع مرغ دهدشت+تصویر

صفوف بهم فشرده کرونایی این بار در توزیع مرغ دهدشت+تصویر
در شهر دهدشت توزیع مرغ سهمیه ای با وجود اعمال محدودیت‌های ویژه کرونایی سبب ازدحام و ایجاد صف طولانی شده، که این موضوع در شرایط قرمز کرونا تهدیدی برای سلامت مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس در شرایط نامساعد اقتصادی شاهد افزایش قیمت برخی کالاهای اساسی هستیم، به تازگی مرغ نسبت به ماه های گذشته افزایش قیمت مضاعفی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

افزایش قیمت ها سبب شد تا مسئولان با توزیع مرغ منجمد دولتی و با قیمت کمتر نسبت به مرغ گرم درصدد تامین نیاز مردم باشند.

,

 

,

توزیع این محصول اثرات مثبتی می تواند داشته باشد، و قدرت خرید مردم افزایش پیدا می کند و تاحدودی این کالای پرمصرف برای سفره غذایی مردم دردسترس تر خواهد بود.

,

 

,

در توزیع این محصول با توجه شرایط کرونایی نظارت کافی صورت نمی گیرد، در طی مراحل گذشته مشاهده شد صفوف بهم فشرده کرونایی بدون توجه به فاصله گذاری اجتماعی سبب ایجاد خطر برای سلامت مردم می شود.

,

 

,

در همین رابطه در یکی از شهرهای استان علت صفوف بهم فشرده را از مسئولان اداره صنعت و معدن جویا شدیم، که بیان شد: برخی کسبه استقابل چندانی از این محصول ندارند و همان مغازه هم روی خوش برای دریافت و فروش این محصول نشان نمی دهد در این شرایط هجوم برای دریاف مرغ منجمد سبب ازدحام و نادیده گرفتن پروتکل های بهداشتی می شود.

,

 

,

به تازگی در شهر دهدشت مرغ سهمیه ای با وجود اعمال محدودیت‌های ویژه کرونایی باعث ازدحام وایجاد صف طولانی شده است.

,

, ,

این صفوف بهم فشرده همان حکایت "یک گوشش در است و یک گوشش دروازه" را تداعی می کند، اینکه در وضعیت قرمز کرونای شهرستان کهگیلویه چرا با وجود تاکیدات مکرر متخصصان و ستاد کرونا باز به پروتکل های بهداشتی توجه نمی شود و همچنان این صفوف بدون رعایت فاصله اجتماعی برگزار می شود.

,

 

,

به نظر می رسد یکبار برای همیشه باید تکلیف این موضوع مشخص شود، یعنی اول سلامت مردم در اولویت باشد بعد توزیع هر نوع کالای مصرفی در دستور کار قرار گیرد، راهکار این است مرغ منجمد دولتی توسط صنعت و معدن  بین چند مغازه توزیع شود، دوم اینکه صاحب مغازه ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی و هشدار برای فاصله گذاری اجتماعی داشته باشد و سوم اینکه اگر فرد یا کسبه ای به پروتکل های و فاصله اجتماعی توجهی نکرد توسط مسئولان مربوطه مورد بازخواست و سوال قرار گیرد زیرا قرار نیست سلامت مردم در سایه غفلت ها دچار خدشه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه