اخبار داغ

مسئول مدیریت بحران بهمئی خبر داد؛

خسارت میلیاردی سیل به شهرستان بهمئی

خسارت میلیاردی سیل به شهرستان بهمئی
لطف الله ایرمی گفت: سیل اخیر خسارات زیادی به راه های روستای،ابنیه های فنی و منازل مسکونی بهمئی وارد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس  مسئول مدیریت بحران شهرستان بهمئی میزان خسارات وارد شده به این شهرستان بر اثر سیلاب  های ناشی از بارندگی های اخیر را اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

لطف اله ایرمی تصریح کرد: بارش‌های اخیر در بهمئی منجر به جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر در چندین نقطه شهرستان شد.

,

 

,

وی افزود:شدت این بارندگی‌ها و سرعت بالای وزش باد منجر به وارد شدن آسیب به راه‌های ارتباطی و برخی خانه‌های روستایی و شهری و همچنین ابنیه‌های فنی و عمرانی شد.

,

 

,

ایرمی با اشاره به ضرورت توجه به هشدار‌های مدیریت بحران و همراهی مردم، گفت: در پی بارش شدید باران روز‌های گذشته ۴۰ میلیارد ریال به منازل شخصی و زیرساخت‌ها و ابنیه‌های فنی این شهرستان خسارت وارد شد.

,

 

,

مسئول مدیریت بحران بهمئی با بیان اینکه با مراجعه مردم به مدیریت بحران شهرستان میزان دقیق خسارت ناشی از این سیل رو به افزایش است و این میزان خسارتی است که گزارش آن به ستاد بحران رسیده است .

,

 

,

ایرمی با اشاره به اینکه به محض آخرین برآورد اطلاع رسانی دقیق می کنیم،خاطرنشان کرد: بارندگی‌های اخیر راه ارتباطی بیش از ۸ روستای شهرستان را مسدود کرد که با تلاش‌های انجام گرفته مسیر این ۸ روستا بازگشایی شد.

,

 

,

وی در پایان گفت: به همت بخشداری‌ها و عوامل راهداری، جمعیت هلال احمر، شهرداری و دیگر دستگاه های خدمت رسان، به بیشتر نقاط شهری و روستایی امدادرسانی شده است .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه