اخبار داغ

اردوی تیم ملی آبهای آرام در بندرانزلی و بابلسر تمدید شد

اردوی تیم ملی آبهای آرام در بندرانزلی و بابلسر تمدید شد
با تصمیم کادر فنی اردوی تیم ملی آبهای آرام که قرار بود 15 آذرماه به پایان رسد، تا 10 دی‌ماه تمدید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، دور جدید اردوهای تیم ملی آبهای آرام پس از همه‌گیری ویروس کرونا از اواخر آبان‌ماه در بندرانزلی و بابلسر در جریان است. این اردو پیش از این قرار بود 15 آذرماه به پایان رسد که با تصمیم کادر فنی تا 10 دی‌ماه در بخش بانوان و آقایان تمدید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

قایقرانان در این اردو خود را برای حضور موفق در مسابقات انتخابی المپیک آماده می‌کنند.

,

ایرج اقلیمی سرمربی آقایان، ایمان پورعزیز مربی کانو مردان، مهسا مجللی مربی آبهای آرام بانوان، آرش بصارت‌دار و سروش عسگری دستیاران مربی، عباس صیادی سرپرست اردوی بندرانزلی و فرامرز آقایی سرپرست اردوی بابلسر اعضای کادر فنی این تیم هستند.

,

احمدرضا طالبیان از اصفهان، پوریا شریفی از تهران، امید احمدی از زنجان، علی آقامیرزایی از گیلان، امین بوداغی از مازندران در بخش کایاک مردان، محمدنبی رضایی از مازندران، عادل مجللی از گلستان، عرفان زنده‌پی از بوشهر و شاهو ناصری از کردستان در بخش کانوکانادایی مردان، الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور از گیلان در بخش کایاک بانوان و زیبا سماک‌حرفه، آتنا رئوفی و پریسا محمدزاده از گیلان در بخش کانوکانادایی نفرات حاضر در اردو هستند.

,

با نظر کمیته فنی آبهای آرام نیز در بخش بانوان هدیه کاظمی به همراه مهسا آذری، مینا عبدالهی، هدیه خیرآّبادی و سمن سلطانی ورزشکارانی که خارج از اردو تمرین می‌کردند، روز 17 آذرماه در تست پایان اردو شرکت خواهند کرد و در صورت تایید کادر فنی به نفرات اردو اضافه خواهند شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه