اخبار داغ

رئیس هیات کُشتی استان زنجان:

تیم کُشتی شهدای زنجان امروز به دور برگشت مسابقات لیگ برتر اعزام می‌شود/ علی‌رغم پیگیری‌ها هیچ یک از مسئولین حمایت نکردند

تیم کُشتی شهدای زنجان امروز به دور برگشت مسابقات لیگ برتر اعزام می‌شود/ علی‌رغم پیگیری‌ها هیچ یک از مسئولین حمایت نکردند
رئیس هیات کُشتی استان زنجان گفت: تیم کشتی شهدای زنجان امروز (جمعه 14 آذرماه) برای شرکت در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور به تهران اعزام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: وزن‌کشی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور در روز شنبه و مسابقات نیز طی 2 روز یکشنبه و دوشنبه 16 و 17 آذرماه برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه تیم شهدای زنجان با 20 ورزشکار در 10 وزن در این مسابقات، حضور پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: متاسفانه هیچکدام از مسئولین از تیم کشتی زنجان حمایت نکردند و هیچ حامی مالی و اسپانسری برای تیم پیدا نشد.

,

محمدی تصریح کرد: علی‌رغم سفر رئیس فدراسیون کشتی به زنجان و دیدار با امام جمعه، استاندار، شهردار و نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی و نامه‌نگاری‌ها و پیگیری‌های فراوان هیچکدام از مسئولین، کمکی برای تیم زنجان نکردند.

,

وی ابراز کرد: برای کمک به تیم کشتی زنجان، طرحی خواسته بودند که آن را هم ارائه کردیم اما تاکنون نتیجه نداده است.

,

رئیس هیات کُشتی استان زنجان گفت: طبق قولی که رئیس فدراسیون در سفر به زنجان مبنی بر معرفی انجمن خیریه مهرانه در طول برگزاری مسابقات لیگ در سالن داده بودند، این مورد محقق شده و به صورت محیطی تبلیغ خواهد شد.

,

به گزارش موج رسا؛ تیم کشتی شهدای زنجان در گروه «الف» این مسابقات با تیم‌های فرش ایران مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی و استقلال تهران همگروه است.

,

تیم شهدای زنجان در دور رفت با یک برد و 2 باخت به مقام سوم رسید و استقلال تهران، دانشگاه آزاد اسلامی و فرش ایران مشهد به ترتیب اول، دوم و چهارم شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه