اخبار داغ

لیگ برتر هندبال بانوان| پایان دور مقدماتی با پیروزی شاملی و ذوب آهن/ زیارت خاصه بازیکنان و تقدیر از عوامل اجرایی

لیگ برتر هندبال بانوان| پایان دور مقدماتی با پیروزی شاملی و ذوب آهن/ زیارت خاصه بازیکنان و تقدیر از عوامل اجرایی
در روز پایانی دور برگشت لیگ برتر هندبال شاملی کازرون و ذوب آهن به پیروزی رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، آخرین روز از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان، گرامیداشت شهدای مدافع سلامت امروز در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در آغاز مسابقات روز نخست و در چارچوب رقابت تیم‌های گروه B، دو تیم سنگ آهن بافق و شهید شاملی کازرون به مصاف هم رفتند. این مسابقه در پایان با برتری ۲۸ بر ۲۱ تیم شهید شاملی کازرون به پایان رسید تا شاگردان خدیجه قانع با کسب 3 پیروزی دور برگشت مسابقات را به پایان برده  با صدرنشینی خود در این گروه این مرحله را پشت سر بگذارند.

, B,

نکته جالب توجه درباره دیدار این دو تیم این بود که خدیجه قانع، زمانی شاگرد ناهید غارسی سرمربی تیم سنگ آهن بافق بود و در واقع این رقابت به نوعی تقابل شاگرد و مربی به شمار می‌رفت که برنده این تقابل شاگرد بود.

,

در دومین مسابقه امروز دو تیم ذوب آهن و تاسیسات دریایی به مصاف هم رفتند تا آخرین مسابقه این رقابت‌ها و آخرین مسابقه گروه B را برگزار کنند.  تیم ذوب آهن در پایان این مسابقه  مقابل تاسیسات دریایی با نتیجه ۲۳ بر ۱۹ تن به شکست داد.

, B,

با پایان یافتن این مسابقه پرونده دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر هندبال زنان که از نهم آذر ماه در مشهد آغاز شده بود، بسته شد.

,

 

,

*بازیکنان هندبال رو به حرم امام رضا زیارت خاصه انجام دادند

, *بازیکنان هندبال رو به حرم امام رضا زیارت خاصه انجام دادند,

روز پایانی رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان، گرامیداشت شهدای مدافع سلامت امروز به میزبانی ورزشگاه شهید بهشتی مشهد مقدس آغاز شد. پیش از آغاز این مسابقه نخست بین دو تیم شهید شاملی کازرون و سنگ آهن بافق، اعضای دو تیم و همچنین عوامل برگزاری مسابقات، رو به حرم مطهر اما رضا (ع) به انجام «زیارت خاصه» پرداختند.

,

 

,

*تقدیر از عوامل اجرایی و داوران مسابقات لیگ برتر هندبال زنان

, *تقدیر از عوامل اجرایی و داوران مسابقات لیگ برتر هندبال زنان,

دور برگشت شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان، گرامیداشت شهدای مدافع سلامت، امروز 14 آذر ماه روز پایانی خود را برگزار کرد. در نخستین دیدار امروز، تیم شهید شاملی کازرون موفق به کسب پیروزی مقابل تیم سنگ آهن بافق شد.

,

در فاصله دیدارهای اول و دوم این روز از مسابقات، از داوران و ناظران و عوامل اجرایی حاضر این دوره از رقابت‌ها تقدیر به عمل آمد.

,

پرونده دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان که به مدت 6 روز و به میزبانی باشگاه اشتادسازه مشهد برگزار شد، امروز بسته شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه