اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

معرفی پویش "سیستان را ببینیم و بلوچستان را بشنویم" به دیگر استان‌ها

معرفی پویش "سیستان را ببینیم و بلوچستان را بشنویم" به دیگر استان‌ها
علیرضا جلالزایی گفت: پویش سیستان را ببینیم و بلوچستان را بشنویم در زمینه معرفی سیستان و بلوچستان مورد تقدیر رئیس جمهور قرار گرفت و توانست جای خود را در کشور به نحوی باز کند که به عنوان برند توسط وزیر به دیگر استان ها معرفی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا جلالزایی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در این پویش توانستیم استان را در حد توان خود به مردم معرفی کنیم، رویدادها و جشنواره های مختلفی را برگزار کردیم که توانست نقش محوری در معرفی استان و صنعت گردشگری ما داشته باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: برای اولین بار توانستیم برنامه محوری روز جهانی جهانگردی را بعد از سال ها تمرکز زدایی کنیم و آن را به زاهدان بیاوریم و ظرفیت های گردشگری را در بخشی از آن معرفی کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان عنوان کرد: از 760 رویداد گردشگری که توسط معاونان گردشگری کل کشور به تهران معرفی شد هفت رویداد به صورت تقویم رویدادهای گردشگری برای ثبت درنظر گرفته شد که  که اولین آن مربوط به سیستان و بلوچستان تحت عنوان اولین رویداد "فرهنگ گردشگری ساحل نشینان کشور" که قرار بود با حضور استان های ساحلی کشور برگزار شود.

جلالزایی گفت: همچنین قرار بود اولین همایش گردشگری وزرای کشورهای حاشیه خلیج فارس به صورت بین المللی از طریق سیستان و بلوچستان و بندر چابهار برگزار و از این ظرفیت هم بهره برداری شود که با شیوع کرونا این برنامه ریزی ها دچار اختلال شد.

این مقام مسئول بیان کرد: یکی از مهم ترین اهداف ما در برنامه های پیش رو معرفی سیستان و بلوچستان و ظرفیت های ناشناخته آن بوده که مهم ترین آن ها در زمینه گردشگری است که حتی بسیاری از مردم استان هم با آن آشنایی ندارند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه