اخبار داغ

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:

بودجه، ترور شهید فخری‌زاده و جنبش دانشجویی محور برنامه‌های روز دانشجو/ استاندار زنجان به برنامه روز دانشجو دعوت شد

بودجه، ترور شهید فخری‌زاده و جنبش دانشجویی محور برنامه‌های روز دانشجو/ استاندار زنجان به برنامه روز دانشجو دعوت شد
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: محور اصلی برنامه‌های این تشکل دانشجویی به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو، دعوت از استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان در 2 برنامه جداگانه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برنامه‌ای که با حضور استاندار زنجان تدارک دیده شده با حضور نفرات محدود از بسیج و سایر تشکل‌های دانشجویی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی همچنین از دعوت از مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری توسط شورای هماهنگی خواهران بسیج دانشجویی خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه نیز قرار است با حضور نفرات اصلی (معاونت‌های خواهران) بسیج دانشحویی دانشگاه‌های استان و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود که به صورت زنده نیز پخش خواهد شد.

,

رضایی افزود: یکی دیگر از مهمترین برنامه‌های روز دانشجو که قطعی شده، گفت‌وگوی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با وحید جلیلی، فعال فرهنگی و مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است که فردا (یکشنبه) انجام خواهد شد.

,

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های روز دانشجو طی یک هفته و با 3 محوریت بودجه، شهادت شهید فخری‌زاده و جنبش دانشجویی برگزار می‌شود، گفت: تلاش بر این است تا در طول این هفته هر شب حداقل یک گفت‌وگویی توسط هرکدام از دانشگاه‌ها با یک چهره سیاسی داشته باشند.

,

وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام‌شده برای برگزاری گفت‌وگوهای زنده دانشجویان با مسئولین تمام دانشگاه‌های استان، اظهار داشت: قرار است این گفت‌وگوها با محوریت مسائل و مشکلات دانشگاه مربوطه باشد که با حضور روسای دانشگاه‌ها و معاونت‌های آموزشی، فرهنگی و دانشجویی به صورت جداگانه برگزار خواهد شد.

,

رضایی با بیان اینکه این گفت‌وگوها به میزبانی بسیج دانشجویی برگزار می‌شوند، خاطرنشان کرد: دانشجویان طی این گفت‌وگوها سوالات خود راجع به مسائل و مشکلات دانشگاه را مطرح کرده و مسئولین دانشگاه نیز پاسخگو خواهند بود.

,

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: هماهنگی انجام چند جلسه لیگ مناظراتی ویژه روز دانشجو توسط پردیس الزهرا(س) دانشگاه فرهنگیان خواهران، برگزاری مناظره‌ای بین فعالین بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی و همچنین برنامه‌های طنز اینستاگرامی نیز بخش دیگری از برنامه‌ها به مناسبت بین روز است.

,

وی افزود: اغلب برنامه‌های طنز به صورت کلیپ و استندآپ در فضای مجازی با عنوان «کروناگاه» بوده و قرار است راجع به مسائل و مشکلاتی که طی یک سال اخیر در فضای دانشگاه‌ها به وجود آمده به زبان طنز مطرح شود.

,

رضایی اظهار داشت: کلیپ‌هایی هم توسط بسیج دانشجویی برخی دانشگاه‌ها مثل فرهنگیان و پیام نور راجع به مسائل و مشکلات دانشگاه و جنبش دانشجویی آماده شده که قرار است پیرامون آن هم صحبت شود.

,

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مناظره‌های مختلف در دانشگاه‌های پیام نور، زنجان و آزاد اسلامی با محوریت‌های مختلف و برگزاری مسابقات عکاسی و کتابخوانی نیز بخش دیگری از مهمترین برنامه‌ها بوده و این هفته، هفته شلوغی برای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه