اخبار داغ

در مناطق محروم دهگلان اجرا می شود؛

پخت و توزیع 33 هزار قرص نان در قالب کمک مومنانه

پخت و توزیع 33 هزار قرص نان در قالب کمک مومنانه
محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان از پخت و توزیع 33 هزار قرص نان در مناطق محروم این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، در راستای اجرای کمک مومنانه به همت گروه جهادی بسیج اصناف شهید علیزاده  با هدف تکریم و کمک به اقشار آسیب پذیر مواجه با بیماری کرونا پخت و توزیع 33 هزار قرص نان میان جامعه هدف شهرستان دهگلان اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان با بیان اینکه رزمایش سراسری کمک مومنانه در راستای کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌ دیده از بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند، با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان آغاز شده است.

,

, ,

امانی هدف از برگزاری رزمایش بزرگ کمک مومنانه را لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در راستای کمک به نیازمندان بیان کرد که با ترویج روح انفاق و بخشش نوع دوستی به نیازمندان و محرومین اقدام به تهیه و توزیع سبد غذایی جهت اهداء به نیازمندان کنند.

,

وی با اشاره به اجرای طرح اهدا و پخت نان رایگان در قالب هر مسجد یک نانوایی گفت: این طرح از مهرماه آغاز شده و تاکنون حدود 20 هزار قرص نان در مناطق و روستاهای محروم توزیع گردیده است که تا سقف 33 هزار قرص افزایش خواهد یافت.

,

, ,

امانی اظهار داشت: انجام کار نیک و خداپسندانه همواره از دستورات خداوند متعال است  و در آیات متعدد قرآن بر آن تاکید شده است.

,

فرمانده سپاه دهگلان با دعوت از عموم خیرین و مردم نوعدوست برای مشارکت در طرح نان صلواتی تصریح کرد: در این طرح نیکوکاران و محسنین با پرداخت هزینه یک شیفت نانوایی یا تعدادی نان، در روز  اقدام به احسان نان می‌کنند.

,

وی تاکید کرد: این طرح با هدف اجرایی شدن بیانات مقام معظم رهبری در قالب مواسات اجتماعی است که سبب می‌شود تا حدی مشکلات مالی اقشار آسیب پذیر کاهش یابد.

,

, ,

امانی یادآور شد: کمک‌ مومنانه وظیفه اخلاقی و شرعی هر انسانی است و همه وظیفه داریم که در این ایام سخت شیوع بیماری کرونا فشار مالی وارده بر   خانواده‌ها محروم و اقشار آسیب پذیر  را سبک‌تر کنیم.

,

وی اظهار داشت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان از زمان شروع شیوع بیماری کرونا در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه تاکنون قریب یک میلیارد تومان کمکهای نقدی، بسته های معیشتی، بهداشتی و آموزشی در پویش رزمایش همدلی بین نیازمندان شهرستان توزیع کرده است.

,

, ,

وی بیان داشت: پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر شهرستان نیز مشارکت فعالانه‌ای در اجرای این طرح دارند و بسته معیشتی و بهداشتی درسطح پایگاه‌های شهرستان تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

,

 

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه