اخبار داغ

کارشناس اداره‌کل هواشناسی کردستان:

هوای کُردستان از یکشنبه بارانی می‌شود/ کاهش دما و تشدید یخبندان تا پایان هفته

هوای کُردستان از یکشنبه بارانی می‌شود/ کاهش دما و تشدید یخبندان تا پایان هفته
چاره خواه گفت: از اوایل صبح یکشنبه تا صبح دوشنبه شاهد عبور موجی از نیمه غربی کشور خواهیم بود که در سطح استان موجب ابری شدن آسمان، مه، وزش باد، در بعضی مناطق بارش باران و برف(عمدتاً برف) و در گردنه‌ها و ارتفاعات بارش برف و کولاک خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام چاره خواه  در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی، برای امروز شنبه جو اغلب نقاط استان، نسبتاً پایدار بوده و بجز پوشش ابر، در پاره‌ای نقاط مه (عمدتاً مناطق شمالی و شرقی) و گاهی وزش باد ملایم پدیده دیگری نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کردستان افزود: البته برای امروز امکان بارش‌های پراکنده و نقطه‌ای باران در نواحی شرقی و مرکزی استان وجود دارد.

,

وی خاطرنشان کرد: به دنبال آن از اوایل صبح یکشنبه تا صبح دوشنبه شاهد عبور موجی از نیمه غربی کشور خواهیم بود که در سطح استان موجب ابری شدن آسمان، مه، وزش باد، در بعضی مناطق بارش باران و برف(عمدتاً برف) و در گردنه‌ها و ارتفاعات بارش برف و کولاک خواهد شد.

,

چاره خواه تصریح کرد: انتظار داریم بارش‌ها در نواحی شرقی و جنوبی استان همچون شهرستان‌های کامیاران، قروه، دهگلان، سنندج و بیجار بیشتر باشد و در سایر مناطق بارش‌ها بصورت پراکنده برآورد می‌شود.

,

وی یادآوری کرد: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری هوای استان پایدار است.

,

چاره خواه اضافه کرد: از لحاظ دمایی نیز از امروز تا اواسط هفته، دما تغییرات قابل توجهی نداشته و در همین محدوده باقی خواهد ماند امّا از صبح دوشنبه تا روز پنجشنبه با خروج سامانه بارشی، شاهد کاهش دماهای شبانه و اول صبح و تشدید یخبندان در سطح منطقه خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه