اخبار داغ

به منظور افزایش ایمنی در محورهای مواصلاتی؛

سرقت علائم ایمنی اصلی‌ترین معضل در سیستان و بلوچستان/ 273 دستگاه چراغ چشمک زن سولار نصب و تعمیر شد

سرقت علائم ایمنی اصلی‌ترین معضل در سیستان و بلوچستان/ 273 دستگاه چراغ چشمک زن سولار نصب و تعمیر شد
سرپرست اداره ایمنی و حریم راه‌های اداره کل راهداری سیستان و بلوچستان از تعمیر و نصب 273 دستگاه چراغ چشمک زن سولار به منظور افزایش ایمنی و مناسب سازی تقاطع‌ها و دوربرگردان‌ها محور مواصلاتی این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین سنچولی در گفت وگو با عصرهامون بیان کرد: چراغ‌های هشداردهنده سولار در طول روز انرژی خورشید را ذخیره کرده و در هنگام شب و نبود دید کافی، فرصت بیشتری را برای کاهش سرعت و تصمیم‌گیری در اختیار رانندگان قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: کارشناسان این اداره همچنین در این مدت به منظور ارتقای سطح ایمنی کاربران جاده ای اقدام به خط کشی راه ها در سطح 768 کیلومتر، نصب شیار لرزاننده به طول 506 کیلومتر و تعمیر و نصب تعداد 157 گاردریل در محورهای مواصلاتی تحت پوشش کردند.

سرپرست اداره ایمنی و حریم راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نصب 989 عدد علائم ایمنی و ساخت و همچنین بازسازی 112 متر مربع تابلو اطلاعاتی را از دیگر اقدامات اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه های این اداره کل در هشت ماهه سال جاری عنوان کرد.

سنچولی سرقت علائم ایمنی در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان را یکی از معضلات این بخش عنوان کرد و گفت: کاربران جاده و همچنین شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه سرقت و یا خرید و فروش علائم و تجهیزات ایمنی جاده ای مراتب را به سامانه های تلفنی، پیامکی و اینترنتی 141 اطلاع دهند تا در کوتاه زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه