اخبار داغ

دومین دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان رازی بانه راه اندازی شد

دومین دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان رازی بانه راه اندازی شد
رئیس شبکه بهداشت و درمان بانه گفت: با پیگیری‌های مستمر نماینده مردم سقز و بانه و توجه ویژه ریاست دانشگاه علوم پزشکی و مساعدت‌های فرماندار بانه، دومین دستگاه اکسیژن ساز به ظرفیت ۶۰۰ لیتر در بیمارستان رازی وارد مدار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، بهزاد رحیمی نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح راه اندازی دومین دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان رازی اظهار کرد: با راه‌اندازی دستگاه اکسیژن ساز های بیمارستان رازی ظرفیت اکسیزن این بیمارستان به ۷۵۰ لیتر ارتقا یافت و دستگاه مذکور از محل صندوق‌های هیات امنایی ارزی وزارت بهداشت با هزینه ۲۴ میلیارد ریال و کمک ۲ میلیارد ریالی خیرین جهت آماده‌سازی زیرساخت‌ها تهیه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,
رحیمی افزود: در پی شیوع ویروس کرونا کادر پزشکی و پرستاران و مجموعه پرسنل در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا ایستادند، تا این بیماری را ریشه‌کن شود، تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان سلامت قابل تقدیر است، چرا که با وجود کاستی هایی که دارند در رسیدگی به بیماران و ارائه خدمات به آنها از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند.
,
 
,
محمد شاهویسی رئیس شبکه بهداشت و درمان بانه بیان کرد: در دو مرحله شارژ تانکر اکسیژن بیمارستان رازی که توسط خیرین انجام شد ۲۰ هزار لیتر اکسیژن مایع به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان توسط خیرین بانه وارد مدار شد که هر بار به مدت یک ماه شارژ اکسیژن بیمارستان را تضمین کرد.
,
 
,
وی ادامه داد: کپسول هایی که وارد شهرستان بانه می شود، مورد استفاده در بیمارستان صلاح الدین و تقویت دستگاه  اکسیژن آن می باشد و با شرایط موجود امکان کمبود اکسیژن در شرایط بحرانی را به حداقل می رساند.
,
 
,
شاهویسی با اشاره به مرکز خدمات جامع سلامت منتخب کووید  ۱۹ دربانه بیان کرد: یکی از راه‌های کنترل بیماری کرونا تشخیص زودرس بیماری می باشد که همه روزه نمونه گیری افراد علامت دار مشکوک به کرونا در دو شیفت صبح و عصر به صورت رایگان در دو مرکز شهرستانی در حال فعالیت و ارائه خدمات به شهروندان می باشد.
,
 
,
وی در پایان خاطرنشان کرد: زدن ماسک، رعایت  فاصله اجتماعی از مهمترین عامل بازدارنده انتشار هر چه بیشتر ویروس کرونا است و در این راستا مجدداً از مردم شهرستان خواست تا از هر گونه اعمال و بی توجهی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی پرهیز و در اجرای جدی تر، تمامی توصیه ها و نکات بهداشتی تا برگشت به وضعیت سفید اقدام نمایند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه