اخبار داغ

زدی ضربتی، ضربتی نوش کن!

زدی ضربتی، ضربتی نوش کن!
با اعتراف رئیس دستگاه اطلاعاتی اسرائیل در خصوص ترور شهید فخری زاده، این رژیم تروریستی باید منتظر انتقام باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، پس از ترور شهید فخری زاده شواهد حاکی از دست داشتن رژیم تروریستی صهیونیستی در آن بود. اما اظهار نظر جدید وزیر دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی این موضوع را تایید کرده است.

«ایلی کوهن» رئیس دستگاه اطلاعات اسرائیل در گفت‌وگو با روزنامه صهیونیستی «معاریو» به ترور دانشمندان ایران تهدید کرد و مدعی شد: دانشمندان هسته‌ای ایران خواب آرامی ندارند. می‌دانند که آنچه طی هفته گذشته رخ داد برای هر یک از آنها هم رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه ما فخری زاده را شناسایی کردیم و تحت تعقیب قرار دادیم، مدعی شد: می‌دانستیم که آنچه وی انجام می‌دهد طرحی است که خاورمیانه و دنیا را به خطر می‌اندازد!

این اظهار نظر به نوعی اعتراف این رژیم در نقش داشتن در ترور اخیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,

, ,

مجازات قطعی عاملان و آمران آن

, مجازات قطعی عاملان و آمران آن,

در پیام تسلیتی که امام خامنه ای برای شهادت شهید فخری زاده صادر کردند، آمده است: دو موضوع مهم را همه‌ی دست‌اندرکاران باید به جِدّ در دستور کار قرار دهند، نخست پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن، و دیگر پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه‌ بخش‌هائی که وی بدانها اشتغال داشت.

, , مجازات قطعی عاملان و آمران آن,

از آن جایی که دستور امام خامنه ای در این خصوص صادر شده است که بایستی مجازات قطعی عاملان و آمران این ترور صورت بگیرد، پیش بینی می شود که این اقدام انجام بشود.

,

سابقه انتقام

, سابقه انتقام,

پس از شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی نیز ایران واکنشی جدی داشت که کمتر کسی آن را پیش بینی می کرد.

,

, ,

موشک باران پایگاه نظامی عین الاسد اقدام کم نظیری بود که ایران انجام داد. این اقدام در تاریخ آمریکا پس از جنگ جهانی نظیر نداشت و کمتر کشوری توانایی چنین واکنشی به آمریکا را داشته است.

,

به گزارش مرصاد، آنچه که از شرایط مشخص است بدون شک ایران در واکنش به ترور اخیر اقدامی علیه آمران آن انجام خواهد داد تا درس عبرتی برای دولت های تروریستی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه