اخبار داغ

بوق و کرنای پدرخوانده ها در حمایت از طرحی غیرکارشناسانه!

بیان دلایل و نام کارشناسان در جانمایی آرامستان تویسرکان، لازمه شفاف سازی/امامزاده کوه، آرامستان جدید می شود؟

بیان دلایل و نام کارشناسان در جانمایی آرامستان تویسرکان، لازمه شفاف سازی/امامزاده کوه، آرامستان جدید می شود؟
روزگاری فرماندار وقت تویسرکان ایجاد مساکن مهر درنزدیکی آرامستان را کارشناسانه دانست! و هر روز اهالی این منطقه تاوانش را می دهند و امروز مسئولی دیگر حرف از ایجاد آرامستان در محوطه امامزاده ناصر(ع) می زند و حال بیان دلایل و نام کارشناسان در این جانمایی مطالبه و تأکید مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ این روزها فرماندار تویسرکان در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها مدعی شده که ماجرای انتقال آرامستان تویسرکان را تا یک‌ماه آینده تعیین تکلیف می کند و با وجود آن که سابق بر این تلویحاً گفته بود که محوطه امامزاده ناصر(ع) برای ایجاد آرامستان جدید جانمایی شده و حتی طرح مطالعاتی آن را نیز ریخته بودند، شاهد بودیم که آن طرح در اداره کل اوقاف استان رد شد، ظاهر امر نشان می داد که طرح پیشنهادی با طرح توسعه امامزاده ناصر(ع) در تعارض بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

مطلب فوق بدان معناست که به نوعی محوطه اطراف این امامزاده تصمیم نهایی فرمانداری برای ایجاد آرامستان بوده، هرچند که حسینی فرماندار تویسرکان بعدها با مصاحبه تلفنی به خبرنگار صدا و سیما عنوان کرده بود که هنوز جانمایی نهایی انجام نشده است.

,

انتقال آرامستان تویسرکان به امامزاده ناصر(ع) خلاف آیین نامه مقررات بهداشتی آرامستان هاست

, انتقال آرامستان تویسرکان به امامزاده ناصر(ع) خلاف آیین نامه مقررات بهداشتی آرامستان هاست, انتقال آرامستان تویسرکان به امامزاده ناصر(ع) خلاف آیین نامه مقررات بهداشتی آرامستان هاست,

در مجموع آن که مطابق با مواد و تبصره های قانونی، انتقال آرامستان تویسرکان به امامزاده ناصر(ع) خلاف آیین نامه مقررات بهداشتی آرامستان هاست و با توجه به عدم پاسخگویی متولیان امر درخصوص زوایای پنهان این تصمیم گیری، به نظر اعمال نفوذ غیراصولی و غیرکارشناسانه پدرخوانده های شهر پشت پرده این ماجراها است.

,

روزگاری فرمانداری یک شهرستان ایجاد مسکن مهر کنار آرامستان را کارشناسانه دانست!

, روزگاری فرمانداری یک شهرستان ایجاد مسکن مهر کنار آرامستان را کارشناسانه دانست!, روزگاری فرمانداری یک شهرستان ایجاد مسکن مهر کنار آرامستان را کارشناسانه دانست!,

اهالی نجیب مساکن مهر که این روزها از وجود آرامستان در کنار خانه های مسکونی خود گلایه مند هستند چوب طرح غیرکارشناسانه بهرام نیا فرماندار سابق را می خورند، طرحی که سال ۱۳۸۸ برنامه ریزی و عملیاتی و در نهایت واحدهای مسکونی در کنار آرامستان ساخته شد!

,

بوق و کرنای پدرخوانده ها در حمایت از طرحی غیرکارشناسانه

, بوق و کرنای پدرخوانده ها در حمایت از طرحی غیرکارشناسانه, بوق و کرنای پدرخوانده ها در حمایت از طرحی غیرکارشناسانه,

آن روزها برخی به ویژه پدرخوانده های چهارصدی شهر در بوق کرنا کردند که طرحشان کارشناسانه است! و هیچ گاه هیچ مسئولی حاضر نشد دلایل و نام کارشناسانی را که می گفتند پای برگه های ایجاد مساکن مهر کنار آرامستان را امضاء کردند را فاش نکردند.

,

اما امروز مردم هوشیارتر از گذشته اند و اگر کسی می گوید فلان جانمایی کارشناسانه است به دنبال شفاف سازی هستند تا بدانند از چه نظر کارشناسانه است و نام کارشناس مربوطه کیست؟ آیا کارشناس مربوطه بی طرف است یا تحت نفوذ و اعمال فشار برخی پدرخوانده ها و یا با هدف تأمین منافع شخصی خود نظر داده است؟

,

بیان دلایل و نام کارشناسان در جانمایی آرامستان تویسرکان، لازمه شفاف سازی است

, بیان دلایل و نام کارشناسان در جانمایی آرامستان تویسرکان، لازمه شفاف سازی است, بیان دلایل و نام کارشناسان در جانمایی آرامستان تویسرکان، لازمه شفاف سازی است,

به همین دلیل است مجموعه خبری عصر همدان، پیشنهاد مناظره با حضور فرماندار تویسرکان، شهردار، شورای شهر، کارشناسان مخالف و موافق ایجاد آرامستان در حوالی امامزاده ناصر(ع) را داده، تا تمام زوایای آن مورد بررسی قرار گیرد و این وسط مردم تویسرکان متضرر نشوند.

,

احترام به منافع مردم در رأس تصمیم گیری ها باشد

, احترام به منافع مردم در رأس تصمیم گیری ها باشد, احترام به منافع مردم در رأس تصمیم گیری ها باشد,

مردم ولی نعمتان هستند نه نامحرمان، احترام به خواسته ها و مطالبات آنان باید در رأس تصمیم گیری ها قرار گیرد.

,

آنچه مسلم است توسعه آرامستان فعلی میسر نیست؛ مسئله ای که در نظرسنجی اخیر صدا و سیمای تویسرکان هم آمده که مردم با جابه جایی آرامستان این شهر موافق هستند، اما نه با ایجاد آن در اطراف امامزاده ناصر(ع)، چرا که نه از نظرمصوبات آیین نامه بهداشتی آرامستان ها کارشناسانه است و نه وسعت زمین های آن مناسب و در کمتر از ۱۵ سال آینده مجدد باید چاره ای دیگر برای ایجاد آرامستانی جدید اندیشید و افقی لااقل ۲۰ سالانه برای ماندگاری آرامستان ندارد چه رسد افقی ۵۰ ساله یا بیشتر.

,

آیا امامزاده کوه سرابی محلی مناسب برای آرامستان جدید تویسرکان است؟

, آیا امامزاده کوه سرابی محلی مناسب برای آرامستان جدید تویسرکان است؟, آیا امامزاده کوه سرابی محلی مناسب برای آرامستان جدید تویسرکان است؟,

برخی از کارشناسان هم حرف از جانمایی مناسب تری یعنی منطقه حوالی امامزاده کوه سرابی به میان آورده اند که البته این جانمایی و هر جانمایی دیگری برای آرامستان نیز باید کارشناسانه باشد و تأکید مجدد آن که دلایل آنان ریز به ریز و شفاف برای مردم بازگویی شود تا شبهه ای به میان نیاید.

,

آن گونه که گفته اند محوطه اطراف امامزاده کوه سرابی که حدود ۵۰ هکتار زمین است زیرساختی مناسب از جمله آب و برق، غسالخانه دارد، در حالی که حوالی امامزاده ناصر(ع) نه زیرساختی فراهم است و نه مسیر دسترسی مناسب.

,

در جانمایی آرامستان جدید تویسرکان نفع مردم را دریابید نه پدرخوانده ها

, در جانمایی آرامستان جدید تویسرکان نفع مردم را دریابید نه پدرخوانده ها, در جانمایی آرامستان جدید تویسرکان نفع مردم را دریابید نه پدرخوانده ها,

به گزارش عصر همدان؛ حدود هفت ماهی می شود که حرف از جانمایی آرامستان جدید در اطراف امامزاده ناصر(ع) به میان آمده، اما هنوز تصمیمی کارشناسانه قابل ارائه به مردم از سوی متولیان امر اتخاذ نشده است.

,

عصر همدان به عنوان رسانه ای مردمی همچنان محل ثابتی برای انتشار نظرات کارشناسانه مخالفان و موافقان این انتقال است. امید آن که در آخر تصمیمی گرفته که همه جوانب سنجیده شود و نفع مردم در میان باشد و نه نفع برخی پدرخوانده ها.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه