اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف لرستان:

پلمب ۱۰۷ واحد صنفی متخلف در لرستان/ مشاغل گروه ۳ و ۴ همچنان تعطیل است

پلمب ۱۰۷ واحد صنفی متخلف در لرستان/ مشاغل گروه ۳ و ۴ همچنان تعطیل است
اسبکوه، رئیس اتاق اصناف لرستان گفت: 107 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت محدودیت‌های کرونایی در لرستان پلمب شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر اسبکوه در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با توجه به وضعیت قرمز استان در بحث ابتلای کرونا، از ابتدای آذرماه محدودیت های جدیدی برای کاهش شیوع بیماری در استان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: طی این دو هفته هفت هزار و ۶۴۹ مورد تذکر شفاهی و ۱۹۸ مورد اخطار کتبی پلمب برای واحدهای صنفی که محدودیت های کرونایی را اجرا نمی کردند، صادر شده است.

,

رئیس اتاق اصناف لرستان تصریح کرد: در این مدت ۱۰۷ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شد که شامل واحدهای صنفی مختلفی بوده است.

,

اسبکوه با اشاره به اینکه از امروز برخی واحدها فعالیت خود را آغاز می کنند گفت: طی این دو هفته تنها مشاغل گروه یک اجازه فعالیت داشتند که از امروز گروه دو نیز فعالیت خود را آغاز می کنند اما گروه های ۳ و ۴ که شامل تالارها، آرایشگاه ها و استخرها هستند همچنان تعطیل می باشند.

,

وی بیان کرد: همه واحدهای صنفی باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و گشت هایی هر روزه از سطح بازار صورت می گیرد که در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی پلمب می شوند.

,

رئیس اتاق اصناف لرستان خاطر نشان کرد: در شیوع کرونا، اصناف بیشترین ضرر را متحمل شدند و کسب و کارهای زیادی کساد شد که انتظار می رود با رعایت مسائل بهداشتی، اصناف هم بتوانند فعالیت خود را ادامه دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه