اخبار داغ

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

نماینده مردم پارس آباد در مجلس: مغان را غارت نکنید

نماینده مردم پارس آباد در مجلس: مغان را غارت نکنید
نماینده مردم شریف شهرستانهای پارس آباد،بیله سوار و اصلاندوز گفت: بعد از آنکه واگذاری کشت و صنعت و دامپروری مغان با دلسوزی و همت فرزندان انقلاب و اقتدار قوه محترم قضائیه در صیانت از بیت المال و تلاش و هوشیاری مردم و فعالین منطقه ای ابطال گردید، گزارش‌هایی مبنی بر سوء استفاده برخی افراد طماع و خائن از وضع موجود و غارت بیت المال دریافت می‌ شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما؛ عباس جهانگیرزاده در مورد تضییع بیت المال در کشت و صنعت و دامپروری مغان هشدار داده و با صدور بیانیه ای نسبت به هرگونه دست درازی در حقوق مردم و غارت اموال شرکت واکنش نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

در این بیانیه آمده است: بعد از آنکه واگذاری کشت و صنعت و دامپروری مغان با دلسوزی و همت فرزندان انقلاب و اقتدار قوه محترم قضائیه در صیانت از بیت المال و تلاش و هوشیاری مردم و فعالین منطقه ای ابطال گردید، گزارش‌هایی مبنی بر سوء استفاده برخی افراد طماع و خائن از وضع موجود و غارت بیت المال دریافت می‌گردد. چنین افرادی که از وجدان و ایمان بی نصیب هستند بدانند که در برابر قانون و ذکاوت و اراده مردم، راهی جز تسلیم و مجازات ندارند و تمام اقدامات خیانتگرانه آنان رصد و پیگیری می‌شود.

,

منطقه ما تا به امروز از جانب دخالت های بیجای نا مادری ها و خیانت های افراد حریص و فرصت طلب که برای نیل به اهداف ناسالم خود همیشه در فکر دسیسه برای مغان و مغانی هستند صدمات مهلکی به خود دیده و همین از عوامل مهم عدم توسعه یافتگی منطقه ماست اما دیگر، وحدت و همدلی و حمایت و هوشیاری مردم عزیز و فعالین منطقه ای عرصه را بر چنین افرادی تنگ کرده و از این پس اجازه دخالت، خیانت و غارت مغان را به هیچ احدی نخواهیم داد. در این راستا برابر پیگیری های انجام شده از کمیسیون کشاورزی مجلس و نمایندگان دولت بزودی تکلیف مدیریت شرکت مشخص خواهد شد تا باری از نگرانی های مردم غیور و ولایی کم شود.

,

بی شک اتحاد و همت لازمه اصلی پیروزی است و همه ما به پشتوانه ایمان و دلگرمیِ حمایت و پشتیبانی از یکدیگر آب پاکی بر نقشه های شوم خائنان ریخته و دست رد به سینه نا مادری ها خواهیم زد و برای آبادانی و توسعه مغان عزیز یکدل و یکصدا تلاش خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه