اخبار داغ

ماجرای برکناری نیروهای شرکتی در بیمارستان اسدآباد!

عدم ثبات مدیریتی در اسدآباد تنش‌زا است!/مسئولین شفاف سازی کنند

عدم ثبات مدیریتی در اسدآباد تنش‌زا است!/مسئولین شفاف سازی کنند
اخیرا” با استعفا یا برکناری مجید درویشی که حدود یک سال و ۵ ماه و ۱۵ روز در تصدی فرمانداری اسدآباد خدمت کرد، سعید کتابی به عنوان فرماندار جدید منصوب شد و یکبار دیگر شهرستان اسدآباد دچار عدم ثبات مدیریتی و آسیب جدی به لحاظ رشد و ترقی در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و از همه مهم‌تر اقتصادی و عمرانی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ شهرستان اسدآباد با جمعیت حدود ۱۱۰ هزار نفری، دست گریبان بسیاری از سیاسی‌کاری‌ها و اختلافات سیاسی بوده که حاصل آن تنها ایجاد مانع در مسیر توسعه، اختلافات اجتماعی و سیاسی به جای همدلی و هم‌افزایی، بی‌توجهی مسئولان استانی و عدم جذب سرمایه‌گذاران در شهرستان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

نمونه آن هم تغییر و تحولات و انتصاباتی است که بیشتر در دولت تدبیر و امید رخ داده و حتی پست مدیریتی فرمانداری اسدآباد به طور میانگین کمی بیشتر از یکسال دارای یک فرد مسئول به عنوان فرماندار در این شهرستان بوده است.

,

اخیرا” هم با استعفا یا برکناری مجید درویشی که حدود یک سال و ۵ ماه و ۱۵ روز در تصدی فرمانداری اسدآباد خدمت کرد، سعید کتابی به عنوان فرماندار جدید منصوب شد و یکبار دیگر شهرستان اسدآباد دچار عدم ثبات مدیریتی و آسیب جدی به لحاظ رشد و ترقی در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و از همه مهم‌تر اقتصادی و عمرانی شده است.

,

این اقدام استاندار همدان در این شرایط سخت کرونایی جای سؤال دارد که چرا به جای قوت بخشیدن به امورات محوله در کنار همیاری و مطالبه‌گری از آقای درویشی، ساده‌ترین روش را که برکناری است، انتخاب کرد؟

,

ناگفته نماند که برخی از این تغییر و تحولات و عدم ثبات مدیریتی در هر دوره مجلس با تغییر نمایندگان در این شهرستان رقم می‌خورد که این هم یک آسیب جدی و مهم است و نباید از نگاه‌های دور بماند.

,

البته می‌بایست تغییرات در حوزه مدیریتی همچون تصدی فرمانداری برای این شهرستان کارآمدی باشد، نه خط و ربط سیاسی! و باید در کنار ضرورت ثبات در مدیریت و با ایجاد همدلی و هم‌افزایی، از انتصاب سلیقه‌ای و جناحی پرهیز کرد.

,

امروز یکی از مسائلی که بر اثر این سیاست زدگی در این شهرستان رخ می‌دهد، عدم پیگیری مطالبات مردم مظلوم و بی‌توجهی به آنان است.

,

به عنوان نمونه شنیده‌ها حاکی از این است که تعدادی نیروی شرکتی در بخشی از بیمارستان که به تازگی دلگرم کار شده و شاید در این شرایط حساس و ویژه کرونایی، جانشان را در دست گرفته، دستخوش این تغییر و تحولات قرار گرفتند و از فعالیت بازماندند!

,

انتظار می‌رود مسئولان امر در دانشگاه علوم پزشکی اسدآباد به مردم شفاف اعلام کنند که قضیه از چه قرار است؟ و البته مسائلی از قبیل در این شهرستان کم نیست که بر حسب رسالت رسانه که پیگیری مطالبات مردم و انقلاب است، این موضوعات را به صورت ویژه دنبال خواهیم کرد.

,

امروز که شهرستان اسدآباد به عنوان یکی از مظلوم‌ترین و البته محروم‌ترین شهرستان‌ها مطرح است، انتظار می‌رود به جای تغییرات و بیکار نمودن افراد شاغل، از ظرفیت‌های دیگر برای به کارگیری افراد دیگر استفاده شود و اینگونه هم موجب وفاق و انسجام اجتماعی شده و هم افراد بیکار را مشغول به کار کرده باشیم.

,

در پایان هم ضمن آرزوی توفیق برای آقای درویشی، انتظار داریم فرماندار جدید، ضمن درک شرایط موجود و مشکلات معیشتی مردم در کنار بحران کرونا، تمام همت و تلاش خود را برای ایجاد همدلی و وفاق مردم و مسئولین به کار گیرد و از کارهایی که جو تفرقه و دوقطبی سازی کاذب سیاسی را دامن بزند، خودداری نماید.‌

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه