اخبار داغ

رییس اتاق اصناف یزد:

نرخ همه اجناس یزد در کمیته نرخ گذاری استان مصوب می شود

نرخ همه اجناس یزد در کمیته نرخ گذاری استان مصوب می شود
علیرضا حسنی گفت: قیمت گذاری تمام اجناس و کالاهایی که در صنوف وبازار عرضه می شود از طریق کمیته نرخ گذاری استان مصوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حسنی رییس اتاق اصناف یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در خصوص روند قیمت گذاری اجناس بازار گفت: قیمت گذاری تمام اجناس و کالاهایی که در صنوف وبازار عرضه می شود از طریق کمیته نرخ گذاری استان مصوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: ابتدا نرخ یک کالا توسط اتحادیه مربوطه به اتاق اصناف اعلام می شود که بعد از آنالیز در کمیسیون نرخ گذاری این اتاق، این انالیزها در کمیته قیمت گذاری سازمان صمت استان هم بررسی می شود و قیمت نهایی با ارسال به کمیته نرخ گذاری استان، با حضور نمایندگانی از اتاق اصناف، سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده، سازمان صمت، فرمانداری و استانداری مصوب می شود.

,

برخی نرخ ها مانند نرخ خدمات تقریبا در طول سال ثابت هستند و تغییر آن ها به صورت سالیانه است اما نرخ برخی کالاهای اساسی چون گوشت، مرغ و تخم مرغ به دلیل نوسانات قیمت با برگزاری جلسات ضروری و فوق العاده مصوب می شود.

,

حسنی با بیان اینکه برخی کالاها روزانه انالیز می شود گفت: در مدت اخیر کالایی مانند گوشت در مدت کوتاهی با تغییر قیمت روبرو بود اما همه قیمت ها با بررسی و مصوبه کمیته نرخ گذاری استان یزد عرضه می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه