اخبار داغ

همزمان با شب هفتم شهادت دانشمند هسته ای؛

یادواره مجازی شهید فخری‌زاده در اسدآباد برگزار شد

یادواره مجازی شهید فخری‌زاده در اسدآباد برگزار شد
به مناسبت شب هفتم شهادت شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای، یادواره مجازی با حضور امام جمعه و تعداد محدودی از نیروهای سپاه ناحیه اسدآباد در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد پیش از ظهر امروز در یادواره مجازی شهیدفخری زاده با تسلیت هفتمین روز از شهادت شهید محسن فخری‌زاده، اظهار کرد: بزرگ همه شهدای اسلام امام حسین(ع) است که راه ایثار و شهادت را به ما نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه هنوز داغ شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی بر دلها سنگینی می‌کند که متأسفانه دشمنان مظلومانه شهید فخری زاده به شهادت رسیده و داغی سنگین تر بر دل ها گذاشتند، افزود: خود شهادت یک افتخار است و جای تبریک دارد.

,

امام جمعه اسدآباد بااشاره به اینکه دانشمندان هسته ای سرمایه ما هستند و این کشور چقدر خون و دل‌ها خورده تا یک دانشمند به این مرحله برسد، گفت: ضد و نقیض‌گویی هایی درباره نحوه شهادت شهید فخهری زاده راه انداختند که مناسب نیست و مردم ما نه تنها دلگرم نمی‌شود بلکه دل رنجیده تر می‌شوند.

,

وی با اشاره به کوتاهی ها در مراقبت از دانشمندان، خطاب به دشمنان اسلام از جمله غرب زده، گفت: شما کور خوانده‌اید، شهید حاج قاسم فقط یک حاج قاسم نبود بلکه امروز هزاران حاج قاسم و شهید فخری زاده در این کشور وجود دارد که ادامه دهنده راه آنان است.

,

حسینی‌مجد با بیان اینکه این شهادت‌ها خدشه ای در حرکت مردم وارد نکرد و خون های این شهدا حماسه ساز است، خطاب به مسئولان سه قوای نظام گفت: برای نظامی که این همه قدرت‌نمایی دارد، بسیار تأسف انگیز است که در کشور خود یک دانشمند را ترور کنند و این برای ما سنگین است، امیدواریم با بصیرت و اگاهی دیگر این اتفاق پیش نیاید.

,

‌وی به مصوبه اخیر مجلس اشاره کرد و افزود: این یک حرکت انقلابی و به موقع بود که در مقابل شیطنت دشمن خوب بود. هرجا ما محکم ایستادیم، دشمن عقب رفت و هرجا کوتاهی کرده و سست شدیم، دشمن بر ما چیره شد.

,

امام جمعه اسدآباد ادامه داد: ما امید زیادی به این دولت نداریم و تا بحال هم دستاورد خوبی در راستای حل مشکلات چیز عمده ای ندیده‌ایم، البته مسکن‌های برای حل مشکلات بوده اما چندان اثر نداشت‌.

,

وی خاطرنشان کرد: مردم بخاطر اسلام و انقلاب تحمل می کنند، وگرنه آنهایی که امید به این انقلاب ندارند و چشمشان به دشمن است، بدانند ما از مذاکره سودی ندیدیم و انها در تعهداتشان دروغ می‌گویند، این کار اشتباهی است که راه مذاکره با رئیس جمهور آمریکا پیش می‌گیرند، مردم هوشیارند، شما از آتش خشم مردم بترسید. این کشور رهبر دارد و از سیاستمداری او حساب ببرید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه