اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی لرستان:

دانشجویان پرچمدار عدالت‌خواهی و استکبارستیزی در جامعه هستند

دانشجویان پرچمدار عدالت‌خواهی و استکبارستیزی در جامعه هستند
شرفی، مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: دانشجویان پرچمدار عدالت‌خواهی و استکبارستیزی در جامعه هستند و از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بسیج در عرصه‌های مختلف، موفق عمل کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میلاد شرفی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: دانشجویان مظهر استکبارستیزی، عدالت‌خواهی و مطالبه‌گری هستند که سال‌ها پیش دانشجویان در اعتراض به اقدامات رژیم پهلوی در مقابل ظلم ایستادند و برخی از دانشجویان در این مسیر جان خود را تقدیم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان از مهمترین و به یادماندنی ترین اقداماتی بود که دانشجویان انجام دادند و با روحیه استکبار ستیزی که داشتند، نقش خود را در پیروزی انقلاب اسلامی ایران به خوبی ایفا نمودند.

,

مسئول بسیج دانشجویی لرستان تصریح کرد: دانشجویان از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی فعالیت های بسیار زیادی داشتند؛ دانشجو باید فرزند زمانه خود باشد و بدانند در چه زمانی است و باید چه کارها و فعالیت هایی را انجام دهد.

,

شرفی عنوان کرد: دانشجویان پرچم عدالت خواهی و استکبارستیزی را در دست دارند و مطالبه گری یکی از ویژگی های دانشجو است که در این سالها دانشجویان اقدامات بسیار خوبی را انجام داده اند.

,

وی با اشاره به فعالیت ۴۰ دفتر بسیج دانشجویی افزود: در دانشگاه های استان بیش از ۴۰ دفتر بسیج دانشجویی وجود دارد که دانشجویان بسیجی برنامه های مختلفی را انجام می دهند و ۱۰ تشکل در دانشگاه های آزاد و جامعه اسلامی نیز فعالیت دارند.

,

مسئول بسیج دانشجویی لرستان خاطرنشان کرد: انجمن‌های علمی نیز در دانشگاه های استان فعالیت‌های زیادی انجام داده اند که علاوه بر همه این اقدامات، در ایام کرونا دانشجویان در کنار سایر دستگاه ها و گروه های جهادی خدماتی مانند تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی را در بین نیازمندان توزیع کرده اند.

,

شرفی با اشاره به برنامه های روز دانشجو گفت: هر دانشگاه برنامه های مختلفی را برای این ایام برنامه ریزی کرده که با توجه به شرایط شیوع کرونا امسال همه برنامه ها در فضای مجازی برگزار می شود که عمده برنامه ها پرسش و پاسخ دانشجویان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه