اخبار داغ

مسابقات از اول دی ماه به مدت دو هفته برگزار خواهد شد

قبایی زاده: رقابت های مجازی استعدادهای برتر بوکس برگزار می شود

قبایی زاده: رقابت های مجازی استعدادهای برتر بوکس برگزار می شود
دبیر فدراسیون بوکس از برگزاری رقابت های مجازی استعدادهای برتر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، حمیدرضا قبایی زاده در خصوص رقابت های استعدادهای برتر اظهار داشت: فدراسیون بوکس در نظر داشت مسابقات استعدادهای برتر را در سال جاری برگزار کند که این رقابتها به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: از همین رو قرار است این مسابقات به صورت مجازی و با در نظر گرفتن آیتم های مختلف توسط ورزشکاران گروه سنی نونهالان، برگزار گردد. بوکسورهای نونهالان می‌بایست کلیپی از شادو، میت‌زنی، اجرای تکنیک دونفره و کیسه را در یک دقیقه اجرا و در پرتال فدراسیون بارگذاری نمایند.

,

دبیر فدراسیون بوکس ادامه داد: این جشنواره با همکاری کمیته استعدادیابی، آموزش، مسابقات و همگانی فدراسیون از اول دی ماه به مدت دو هفته برگزار خواهد شد. نفرات برتر این رقابت با رای کارگروه فنی تیمهای پایه و افراد صاحب نظر در هر آیتم شناسایی و جهت دریافت حکم و مدال معرفی می شوند. در بخش تیمی نیز استانهایی که بیشترین امتیاز را توسط ورزشکاران خود کسب کنند، به دریافت کاپ و حکم قهرمانی نائل خواهند شد.

,

قبایی زاده در پایان خاطرنشان کرد: هدف فدراسیون از برگزاری این مسابقات مجازی، ایجاد انگیزه بین ورزشکاران مستعد و مربیان سراسر کشور است و امید می رود با کمرنگ شدن ویروس کرونا فدراسیون بوکس به تمام برنامه های خود جامه عمل بپوشاند.

,

انتهای پیام/

,

 

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه