اخبار داغ

سلامتی ورزشکاران در اولویت قرار دارد

میرشفیعی: به حریفانم فکر نمی کنم/ امیدوارم بهترین عملکردم را در توکیو به نمایش بگذارم

میرشفیعی: به حریفانم فکر نمی کنم/ امیدوارم بهترین عملکردم را در توکیو به نمایش بگذارم
ملی‌پوش پاراتیراندازی گفت: باتوجه به افزایش شیوع بیماری کرونا، اردوهای آمادگی ما به تأخیر افتاده است که البته در شرایط فعلی سلامتی ورزشکاران در اولویت قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین سیدمحمدرضا میرشفیعی اظهار داشت: در این مدت که شیوع کووید ۱۹ افزایش پیدا کرده، تمرینات خشک و بدنسازی‌ام را در خانه و زیر نظر امیری سرمربی تیم ملی پیگیری می‌کنم اما پیش از این، در سالن ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرین می‌کردم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

میرشفیعی گفت: من سال‌هاست که در پاراوزنه برداری چه در کسوت ورزشکار و چه مربی و مسوول، فعال هستم. بعد از مدت‌ها دو سال پیش تصمیم گرفتم به عنوان ورزشکار تمرین تیراندازی داشته باشم. پس از زمان کوتاهی در مسابقات داخلی رکورد قابل قبولی ثبت کردم و به مسابقات بعدی و نهایتا تیم ملی دعوت شدم.

,

ملی‌پوش پاراتیراندازی درباره بهترین خاطره ورزشی خود بیان کرد: در رشته پاراتیراندازی زمانی که برای نخستین بار در مسابقات جهانی امارات حاضر شدم، توانستم در کنار کسب مدال نقره، سهمیه پارالمپیک را بدست آورم که این اتفاق برای من بسیار شیرین و خاطره انگیز است.

,

وی درباره شرایط فعلی ادامه داد: در حال حاضر از طریق فضای مجازی با سرمربی تیم ملی در ارتباط هستم و او در خصوص مباحث روانشناسی و تکنیکی موارد لازم را به ملی‌پوشان آموزش می دهد.

,

میرشفیعی در خصوص حریفان خود اظهار داشت: خودم رقیب خودم هستم و تمام تمرکز خود را روی فعالیت و تمریناتم قرار دادم چرا که اگر به حریفانم فکر کنم، باز می‌مانم و باید با ارائه بهترین عملکرد، از آنها عبور کنم.

,

میرشفیعی با اشاره به برگزاری اردو افزود: تجربه نشان داده که اردوی متمرکز در افزایش آمادگی ورزشکاران بسیار موثر است چرا که سرمربی از نزدیک فعالیت ملی‌پوشان را رصد می‌کند و آنها با نقاط ضعف و قوت خود آشنا می شوند. همچنین ورزشکاران از یکدیگر انگیزه می گیرند و با نظارت مستقیم کادر فنی بهتر نتیجه خواهند گرفت.

,

وی تصریح کرد: ورزشکاران ما در شرایط بحرانی کنونی برای حفظ سلامتی، می‌توانند درخانه تمرینات بدنسازی را با امکاناتی که دارند زیر نظر مربیان پیگیری کنند و با توجه به رشته ورزشی خود تمرین‌های شبیه‌سازی و تصویر سازی ذهنی را انجام دهند.

,

دبیر انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولین کشورمان ادامه داد: در پاراوزنه برداری نیز، کسب مدال و مقام‌آوری تیمی و انفرادی ملی‌پوشان کشورمان و این‌که همیشه در دسته فوق سنگین این تیم ایران حرف اصلی را می زند، برای من ارزشمند است.

,

میرشفیعی افزود: وقتی نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک، نحوه برگزاری مسابقات قهرمانی کشور وزنه‌برداری را تایید کرد و گفت ما توانایی برگزاری رقابت های جهانی را در کشورمان داریم احساس غرور کردم که این لحظه نیز از خاطرات خوب ورزشی ام است.

,

ملی‌پوش پاراتیراندازی در پایان گفت: گرچه تیراندازی ورزشی است که نتیجه‌ی آن در دراز مدت و با تجربه‌ی سال‌ها به دست می‌آید اما امیدوارم بهترین عملکردم را در پارالمپیک تیراندازی‌ام به نمایش بگذارم و برای کشورم در این میدان بزرگ افتخار آفرینی کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه