اخبار داغ

اما و اگرهای بازگشایی جاده باباکلان در کهگیلویه و بویراحمد؛

پیمانکار پروژه: پای کار هستیم اما اعتبار نمی‌دهند!

پیمانکار پروژه: پای کار هستیم اما اعتبار نمی‌دهند!
محمد خادمی گفت: من در منطقه باباکلان غریبه نیستم و خودم را از مردم آنجا می‌دانم، آمادگی دارم به صورت حضوری هر عزیزی انتقادی دارد بشنوم و با مستندات و مدارک اثبات کنم که ما پای کار هستیم اما اعتبار نمی‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ محمد خادمی، در خصوص مشکلات این پروژه گفت: ضمن عرض احترام محضر مردم شریف مجموعه روستاهای دهستان بی بی حکیمه،  به استحضار می رساند پیرو مشکلات اخیر و چندین ساله مردم این منطقه، ما مسیر را با همه مشکلات نهایت تا یک‌ماه آینده بازگشایی خواهیم کرد اما بسیاری از مسیر که خارج از فاز مورد تعهد ما به سمت پل زهره است در بارندگی ها بی شباهت به تنگ دربه نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , صبح زاگرس,

وی ادامه داد: انتقاد را می پذیرم اما انتقاد غیرکارشناسی را پاسخ می دهم، تنها پیمانکاری هستم که از دوسال پیش می توانستم (طبق قرارداد) به دلیل عدم پرداخت مطالبات هم از اداره راه و هم شرکت نفت، پروژه را تعطیل کنم اما نکردم.

,

خادمی افزود:فقط به خاطر اینکه من درمنطقه باباکلان غریبه نیستم و خودم را از مردم آنجامی دانم، آمادگی دارم به صورت حضوری هر عزیزی انتقادی دارد بشنوم و با مستندات و مدارک اثبات کنم که ما پای کار هستیم اما اعتبار نمی دهند،کار عمرانی بدون اعتبار دهی تعطیل می شود این یک واقعیت است.

,

پیمانکار جاده باباکلان توضیح داد:چندی پیش بیش از ۱۰۰ میلیارد اعتبار استانی در شهرستان توزیع شد اما برای جاده باباکلان اعتبار نگذاشتند،مردم شریف بدانید پروژه جاده باباکلان جز پروژه های ویژه استانی است و حق این پروژه و مردم بود که در نظر گرفته شود، واضح بگویم پروژه جاده باباکلان را جز اولویت های اعتباردهی قرار نگرفت.

, .,

وی ادامه داد: زمان نماینده سابق به این شکل نبود در دوره ایشان این پروژه همواره جز اولویت های اعتباردهی و توجه بود و کار پیش می رفت، فازی که در قرارداد ما است باوجود سختی کار و شرایطی که در پیچ پیچ ها وجود دارد ما کارمان را تا مرحله بیس ریزی پیش بردیم فقط معطل قیر آسفالت هستیم که اعتبار تخصیص داده نمی شود، از گوشه کنار ماهم می شنویم که انتقادها سمت پیمانکار یعنی ما  است اما لازم است مردم عزیز بدانند پروژه جاده باباکلان باید اعتبار داشته باشد و تخصیص اعتبار هم دست ما نیست ما از اینکه زودتر کارمان به اتمام برسد استقبال می کنیم.

,

 خادمی افزود:اما،مردم شریف این را درک کنند،باوجود همه این تفاسیر که هیچ اعتباری به این جاده تخصیص داده نشد و نمی شود بنده قول می دهم جاده را طی یک ماه آینده تحت هر شرایطی بازگشایی کنم البته توجه داشته باشید فقط بازگشایی نه اتمام پروژه.

,

پیمانکار جاده باباکلان درادامه نیز توضیح داد:بازگشایی تا جایی که فقط تردد صورت گیرد، و پروژه را طبق قانون و قرارداد تعطیل خواهم کرد کاری که از دوسال پیش می توانستم انجام دهم... اما مردم عزیز بدانند ادامه مسیر بعد از قسمتی که در اختیار ماست دارای مشکلات بسیاری است، نیاز به پل و بهسازی است، این موضوع باید از همین حالا پیگیری شود و اقدام شود در غیراین صورت ماهم پیچ پیچ ها را بازگشایی کنیم در پایین دست باز مشکل وجود خواهد داشت، با وجود انتقادهایی که بعضا به سمت حقیر بوده لازم دانسته توضیحاتی جهت روشن شدن افکارعمومی و مردم شریف این منطقه بدهم از رسانه های محلی نیز انتظار دارم همانگونه که به حق، همه جوانب را پوشش دادند صدای مارانیز به گوش مردم منطقه برسانند، حقیرخاک پای مردم محروم و مظلوم این دیار هستم و خواهش دارم به وقت انتقاد واقعیات طرح های عمرانی را نیز در نظر بگیرید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه