اخبار داغ

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان:

محدودیت‌های جدید کرونایی از امروز در زنجان اجرا می‌شود

محدودیت‌های جدید کرونایی از امروز در زنجان اجرا می‌شود
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان در مورد تصمیم جدید ستاد مبارزه به کرونا استان گفت: هیچ یک از شهرستانهای زنجان در وضعیت قرمز نیست و با تبدیل شدن شرایط زنجان از قرمز به نارنجی برخی از محدویت ها برداشته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه زنجان از وضعیت قرمز به نارنجی تبدیل شد و وضعیت هیچ کدام از شهرستانهای زنجان قرمز نیست اظهار کرد: این به منزله این نیست که مردم کرونا را جدی نگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه از امروز برخی از محدودیت‌ها برداشته می‌شود افزود: برخی از محدودیتها به دلیل اینکه باید شرایط به حالت عادی برگردد همچنان اعمال می‌شود و امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم زنجیره انتقال بیماری کرونا را قطع کنیم.

,

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان با بیان اینکه هفت شهرستان زنجان به وضعیت نارنجی تبدیل شده است عنوان کرد: ایجرود نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

,

وی با تاکید براینکه ممنوعیت تردد از ساعت 9 به بعد در زنجان برداشته شد ابراز کرد: جلو ورود خودروها از سایر استانها به استان زنجان نیز گرفته می‌شود.

,

زمانی با بیان اینکه به مشاغل 1 و 2 اجازه فعالیت داده شد اما مشاغل 3 و 4 همچنان نمی‌توانند در وضعیت نارنجی فعالیت داشته باشند خاطر نشان کرد: مراکز خرید فروش از امروز می‌توانند فعالیت داشته باشند و همه این مراکز باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و نظارتها نیز به جد انجام می‌شود.

,

وی تاکید کرد: برای اینکه شرایط به قرمز برنگردد لازم است مردم و کسبه پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و موارد بهداشتی را رعایت کنند.

,

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان خاطرنشان کرد: باشگاه‌های ورزشی نیز اجازه فعالیت در شرایط نارنجی را ندارند.

,

 

,  ,

فهرست مشاغل گروه 2

, فهرست مشاغل گروه 2,

 

, ,

 

,

فهرست مشاغل گروه ۳

, فهرست مشاغل گروه ۳,

مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهد‌های کودک، استخر‌های سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و کاهش فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی درون شهری در گروه‌های شغلی سه قرار دارند.

,

فهرست مشاغل گروه 4

, فهرست مشاغل گروه 4,

همایش‌ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پربرخورد، از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی در گروه‌های شغلی چهار قرار دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه