اخبار داغ

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم:

کنترل بحران کرونا نیازمند بسیج همگانی است

کنترل بحران کرونا نیازمند بسیج همگانی است
علی جهان پناهی با بیان اینکه کنترل بحران کرونا نیازمند بسیج همگانی است، گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به شیوه محله محور و خانواده محور با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری در جاجرم آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جهان پناهی، مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم در گفتگو با خبرنگار عصر اترک گفت: هر چند شبکه بهداشت با تمام قوا در حال شناسایی موارد مبتلا و ردیابی افراد در تماس با مبتلایان جهت ارایه خدمات بهداشتی و غربالگری برای قطع زنجیره انتقال بیماری است، اما متاسفانه بدلیل رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی که مهمترین آن عدم استفاده از ماسک زدن توسط برخی افراد و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی است، موارد مثبت در حال افزایش بوده  و کنترل این بحران نیازمند بسیج همگانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,  ,

وی افزود: بدین منظور فرمانداری، شبکه بهداشت، سپاه پاسداران شهرستان، جمعیت هلال احمر و ... در قالب اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به شیوه محله محور و خانواده محور  با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری با مراجعه به درب منازل جهت انجام آموزش ، طرحهای حمایتی و مراقبتی نیازمند همکاری  همه جانبه مردم عزیز شهرستان هستند.

,

جهان پناهی با بیان اینکه ریشه کن شدن بیماری کرونا و سلامتی شهروندان جاجرمی در راس اهداف ما قرار دارد، ابراز داشت: خواهشمندیم با نیروهای شبکه بهداشت, بسیج و جمعیت هلال احمر همکاری لازم را انجام و همیار و همراه ما باشید تا در ریشه کن کردن این ویروس منحوس در شهرستان سهمی داشته باشیم.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه