اخبار داغ

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان:

۲۸ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان توزیع می‌شود

۲۸ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان توزیع می‌شود
ویسکرمی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان گفت: 28 هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در بین آسیب‌دیدگان از کرونا در سطح استان توزیع می‌شود که از این میزان 1200 بسته در بین خانواده‌های زندانی نیازمند توزیع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد ویسکرمی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه، تعداد شش کارگاه خیاطی در استان برای تولید ماسک راه اندازی شد که این کارگاه ها بیش از ۸۰ هزار ماسک را تولید و به صورت رایگان در بین نیازمندان توزیع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: همچنین ۵۰ هزار بطری محلول ضدعفونی کننده به صورت رایگان توزیع شد و ۵۰۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده برای معابر و گندزدایی سطوح در استان مصرف گردید.

,

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان تصریح کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، راه اندازی ۲۵ مرکز خرید در راستای تنظیم بازار در استان بود که بیش از ۲۰۰ هزار ماسک توسط همین مراکز با قیمت زیر نرخ مصوب بازار عرضه شد.

,

ویسکرمی عنوان کرد: طی یک ماهه اخیر در راستای رزمایش احسان سلامت، ۲۶ هزار بسته بهداشتی در بین نیازمندان طی سه مرحله اهدا شده که در راستای اقدامات صورت گرفته ۷۰۰ گروه جهادی همکاری لازم را داشتند.

,

وی با اشاره به توزیع بسته های معیشتی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۱۰ هزار بسته معیشتی و پروتئینی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است و همچنین در مرحله جدید این برنامه، ۲۸ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی دیگر تهیه خواهد شد که هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده های زندانی نیازمند، سه هزار و ۵۰۰ بسته در بین کارگران ساختمانی و ۲۵ هزار بسته در بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

,

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان خاطر نشان کرد: در ایام کرونا ۱۵ مرکز پاسخگویی با حضور متخصصان در استان راه اندازی شد که در بحث ارائه مشاوره لازم و غربالگری فعالیت داشتند.

,

وی با اشاره به کمک به دانش آموزان نیازمند بیان کرد: در مهرماه سال جاری تعداد ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر تهیه و در بین دانش آموزان نیازمند نیازمند توزیع شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه