اخبار داغ

صدیف بدری مطرح کرد

ارائه طرح یک فوریتی اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان

ارائه طرح یک فوریتی اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اکنون بیشترین نرخ بیکاری در کشور متاسفانه مربوط به رشته های فنی و مهندسی است چون به موقع به فکر ظرفیت های اشتغال فارغ‌التحصیلان این حوزه نبوده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ،صدیف بدری پیش از ظهر امروز در آئین افتتاحیه طرح جامع راه مهندسی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و اساتید هسته‌ای کشور و تبریک و تسلیت شهادت شهید فخری‌زاده، اظهار کرد: طرح جامع راه مهندسی طرحی کاربردی در راستای ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه است که با زحمت بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی و همکاری سپاه حضرت عباس(ع) استان برگزار می‌شود، به‌گونه‌ای که این سیستم در اصل سیستم جامع اطلاعات دانشجویان مهندسی کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی تحصیلات فنی و تجربیات خود در این عرصه را یادآور شد و با اشاره به حضور خود در کمیسیون های مهم و تاثیرگذار مجلس نظیر جهش تولید و عمران، در سخنانی به آسیب‌شناسی برخی رشته های فنی و مهندسی پرداخت.

,

عضو کمیسیون عمران مجلس با اذعان به اینکه بایستی به دانشجویان و فارغ التحصیلان اطلاعات جامع بیشتری داده شود تا در هدایت و پیشبرد طرح های فنی و مهندسی استان کمک کرده باشد، افزود: طرح جامع راه مهندسی می تواند به ارتباط بیشتر دانشگاه و صنعت کمک کرده تا دانشجویان بتوانند با علم و اندوخته بیشتر به روند توسعه علمی و صنعتی کشور کمک کنند.

,

وی تصریح کرد: اکنون بیشترین نرخ بیکاری در کشور متاسفانه مربوط به رشته های فنی و مهندسی است چون به موقع به فکر ظرفیت های اشتغال فارغ‌التحصیلان این حوزه نبوده‌ایم.

,

بدری تاکید کرد: مجلس در حوزه افزایش تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه ها ردیف های خاصی در نظر گرفته  و حتما با جدیت پیگیر هستیم تا نواقص موجود در این عرصه مرتفع شود.

,

نماینده مردم  اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: ما در رشته های فنی و مهندسی حتی در امر سازماندهی فارغ‌التحصیلان و حتی تعرفه خدمات فنی و مهندسی هم در کشور مشکل داریم و بخشی از این مشکلات به ایرادات موجود در قانون سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور است.

,

وی در همین خصوص ادامه داد: در این ارتباط طرحی یک فوریتی در رابطه با اصلاح قانون سازمان نظام مهندسی ساختمان ارائه داده‌ام و پیگیر آن هستم که تا آخر مجلس بتوانیم قانون جامعی در این حوزه داشته باشیم.

,

 بدری همچنین یادآوری کرد: ایجاد ردیف بودجه در مجلس برای طرح های بزرگراهی مهم استان از جمله اردبیل به سرچم، اردبیل به آستارا، مشگین‌شهر به پارساباد، اردبیل به گرمی و بیله سوار از دیگر مطالبات جدی مردم شریف استان بود که با پیگیری در مجلس به انجام رساندیم.

,

حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این آئین که در آستانه روز دانشجو برگزار شد، یاد و خاطره شهدا به‌خصوص شهدای حوزه علم و فناوری را گرامیداشت و گفت: مهندس بدری همواره توجه ویژه ای به دانشگاه و دانشگاهیان دارند و اغلب اقدامات جدید مربوط به تجهیز آزمایشگاه های دانشگاه محقق اردبیلی با پیگیری های جدی او محقق شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه