اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

نهضت خدمت‌رسانی با نگاه جهادی در کردستان نهادینه شود/ مشکلات کردستان با نگاه حزب‌گرایی حل نمی‌شود

نهضت خدمت‌رسانی با نگاه جهادی در کردستان نهادینه شود/ مشکلات کردستان با نگاه حزب‌گرایی حل نمی‌شود
حجت الاسلام پور ذهبی با تاکید بر اینکه با نهادینه شدن نهضت خدمات رسانی و ترویج نگاه جهادی می توانیم مشکلات استان کردستان را حل کنیم، گفت: گرایش به حزب گرایی و گروه گرایی فقط دودش چشم مردم کردستان می رود و موجب پس رفت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، حجت الاسلام عبدالرضا پور ذهبی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار اظهار داشت: شهرستان بیجار مهد تمدن و پرورش نخبگان علمی همچون پروفسور ستاره است که جزء دانشمندان برتر جهان معرفی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

وی با بیان اینکه منکر مشکلات و عقب ماندگی های شهرستان بیجار نیستیم ، افزود: ایجاد همدلی و هم افزایی بین مدیران اجرایی و مردم موجب حل مشکلا می شود.

,

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: یکی از هنرهای مسوولان زیاد شنیدن است تا بتوانند با تفکر و روحیه جهادی مشکلات استان را حل کنند.

,

حجت الاسلام پور ذهبی عنوان کرد: مردم با توجه به فشارهای اقتصادی و سخت بودن شرایط معیشتی در تنگنا هستند ، مسوولان باید جوابگو توقعات مردم باشند . در راستای حل مشکلات آنها قدم بردارند.

,

وی در قسمت دیگری از سخنان خود بیان داشت: بخش مهمی از حل مشکلات مردم دست ماست و با 20 درصد کار جهادی می تواند 80 درصد کارهای عقب افتاده این استان را حل کرد.

,

نماینده ولی فقیه تصریح کرد: طبق گزارشی که به بنده داده شده است، بیکاری و مهاجرت مشکل اصلی شهرستان بیجار است ، بهتر است مسوولان به جای تکرار این مشکل به فکر راه حل اساسی باشند و از شعار دادن پرهیز کنند.

,

حجت الاسلام پورذهبی با تاکید بر اینکه با نهادینه شدن نهضت خدمات رسانی و ترویج نگاه جهادی می توانیم مشکلات استان کردستان را حل کنیم، گفت: گرایش به حزب گرایی و گروه گرایی فقط دودش چشم مردم کردستان می رود و موجب پسرفت می شود.

,

وی اضافه کرد: برنامه ریزی و تلاش برای رفع مشکلات مردم باید در دستور کار مسوولان استان باشد ، زیرا مردم ما مسوولانی پاک دست می خواهند که به سخنانشان توجه کنند و برایشان کار کنند.

,

نماینده ولی فقیه در جمع اعضای شورای اداری شهرستان بیجار بر تکریم ارباب رجوع توسط مسوولان تاکید کرد و بیان داشت: یکی از سفارش های رهبر معظم انقلاب گشاده رویی با مردم است و این مهم باید در سر لوحه اقدامات مسوولان استان کردستان قرار بگیرید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه