اخبار داغ

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان:

محدودیت تردد شبانه در شهرهای نارنجی کردستان لغو شد/ جریمه 500 هزار تومانی در انتظار متخلفین

محدودیت تردد شبانه در شهرهای نارنجی کردستان لغو شد/ جریمه 500 هزار تومانی در انتظار متخلفین
برزو مرادی گفت: خودروها در بسیاری از شهرهای استان که به وضعیت نارنجی رسیده است، فقط حق تردد در داخل شهر خود را دارند و اگر پلاک های غیربومی در این حالت به شهرهای همجوار ورود پیدا کنند جریمه 500 هزار تومانی خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، شمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ در جهان از رقم ۵۰ میلیون نفر عبور کرده و در حال حاضر بیشتر کشورها درگیر موج دوم شیوع این بیماری هستند و این امر می طلبد که در مقابل آن به هر شیوه ای مقابله کرد که منع تردد خودروها یکی از این موارد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

برزو مرادی در گفتگو با کُردتودی اظهار داشت: اکنون که به حول و قوه الهی، به پایان دو هفته نخست اجرای طرح جامع محدودیت‌های هوشمند، به عنوان یک بخش از برنامه جامع مبارزه با کرونا، هستیم ضمن تقدیر از هم استانیان عزیز،نکاتی را اعلام می‌دارد.

,

وی افزود: تردد خودروها در بسیاری از شهرهای استان که به وضعیت نارنجی رسیده است  فقط  حق تردد در داخل شهر خود را دارند و اگر پلاک های غیر بومی در این حالت به شهرهای همجوار ورود پیدا کنند جریمه 500 هزار تومانی خواهند شد.

,

رئیس پلیس راهور استان کردستان گفت: با توجه به اینکه وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرهای این استان از قرمز به نارنجی تغییر یافته لذا از امشب طرح محدودیت تردد شبانه لغو و اجرایی نمی‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه