اخبار داغ

با رشد ۱۹هزار واحدی؛

شاخص بورس در آستانه ورود به کانال ۱.۵میلیون واحد/ تغییر مالکیت بیش از ۱۴ میلیارد سهم در بازار سهام

شاخص بورس در آستانه ورود به کانال ۱.۵میلیون واحد/ تغییر مالکیت بیش از ۱۴ میلیارد سهم در بازار سهام
شاخص کل بورس با ۱۹ هزار واحد افزایش به یک میلیون و ۴۹۰ هزار واحد رسید و معامله گران در تالار شیشه‌ای بیش از ۲ میلیون و ۳۸۷ هزار معامله انجام دادند.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با رشد ۱۹ هزار و ۷۳۰ واحدی به ارتفاع یک میلیون و ۴۹۰ هزار و ۷۱۰ واحد رسید. شاخص هم‌وزن هم ۸۶۹۳ واحد افزایش عدد ۴۳۱ هزار و ۸۶۱ واحد را ثبت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معامله گران امروز در بازار سهام بیش از ۲ میلیون و ۳۸۷ هزار معامله انجام دادند.

,

ارزش کل معاملات بازار سهام (بورس و فرابورس) به بیش از ۱۸ هزار و ۹۵۸ میلیارد تومان رسید و مالکیت بیش از ۱۴ میلیارد و ۲۳۱ میلیون سهم و اوراق مالی دست‌به‌دست شد.

,

معاملات خرد سهام هم به حدود ۱۶ هزار و ۹۲۴ میلیارد تومان رسید و حقیقی‌ها در نخستین روز هفته بیش از ۶۲۶ میلیارد تومان وارد بازار کردند.

,

معامله گران امروز در بورس تهران بیش از ۱۱ میلیارد و ۲۶۶ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب یک میلیون و ۵۹۸ هزار واحد دادوستد کردند که ارزش آن به بیش از ۱۲ هزار و ۵۳۴ میلیارد تومان رسید.

,

نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی و صنعتی چادرملو، ایران‌خودرو، گروه مپنا، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید با بیشترین تأثیر مثبت در رشد شاخص بورس نقش داشتند.

,

ایران‌خودرو با ۱.۹۸ میلیارد سهم، بانک تجارت با ۱.۲۴ میلیارد سهم، بانک پارسیان با ۶۴۱.۳ میلیون سهم، بانک صادرات با ۵۶۳.۴ میلیون سهم و بیمه البرز با ۳۵۴.۲ میلیون سهم بیشترین حجم معاملات را داشتند.

,
 
,

, ,
 
,
شاخص کل فرابورس ایران امروز با ۳۳۷ واحد رشد به ۱۸ هزار و ۸۰۳ واحد ایستاد.
,
 
,
معامله گران امروز در فرابورس بیش از ۲ میلیارد و  ۹۶۵ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۷۸۹ هزار نوبت و به ارزش ۶۴۲۴ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای پتروشیمی مارون، بانک دی، صنعتی مینو، پتروشیمی زاگرس، ذوب‌آهن اصفهان، فولاد هرمزگان جنوب و مدیریت انرژی امید تابان هور نسبت به سایر نمادها بیشترین اثر را بر شاخص فرابورس داشتند.
,
 
,

, ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه