اخبار داغ

معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد:

یزدی‌ها از امروز مرغ را گران‌تر از 20 هزار و 400 تومان نخرند/ تخلفات را گزارش دهید

یزدی‌ها از امروز مرغ را گران‌تر از 20 هزار و 400 تومان نخرند/ تخلفات را گزارش دهید
افشارپور معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد گفت: یزدی‌ها از امروز مرغ را گران‌تر از 20 هزار و 400 تومان نخرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی افشارپور در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه از امروز طرح توزیع مرغ با قیمت مصوب 20 هزار و 400 تومان در استان یزد آغاز شده است، گفت: امروز 36 تُن در کل استان یزد با قیمت 20 هزار و 400 تومان توزیع و طرح فروش با قیمت مصوب اجرایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد با بیان اینکه روزهای آینده میزان توزیع مرغ در استان بیشتر خواهد بود، اضافه کرد: هم اکنون تولیدکننده به همان میزانی که نهاده را تحویل گرفته، مرغ تحویل خواهد داد و در این خصوص مشکلی نخواهیم داشت.

,

وی بیش از 50 تُن مرغ فردا در استان یزد توزیع خواهد شد، اذعان داشت: ان‌شاءالله اگر به همین میزان توزیع شود، مصرف کل استان تأمین خواهد شد و مشکلی نخواهیم داشت.

,

افشارپور با اشاره به اینکه اگر فردی گران‌فروشی کرد و از قیمت مصوب مرغ را به مصرف‌کننده تحویل داد متخلف است، اظهار داشت: شهروندان اگر مشاهده کردند که توزیع‌کننده‌ای مرغ را با قیمت بیش از 20 هزار و 400 تومان به فروش می‌رساند می‌توانند به سازمان تعزیرات حکومتی گزارش دهند و آنها با جدیت برخورد خواهند کرد.

,

معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد اضافه کرد: در حال حاضر چون تولیدکنندگان نهاده به همان میزان موردنیازشان دریافت می‌کنند، دیگر بهانه‌ای برای تحویل ندادن مرغ نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه